SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Bilka's har luret den nye ordning - nettoordningen model Bilka
22-10-2012, 22:36 (Denne besked var sidst ændret: 22-10-2012 af 22:57 Steffen.)
Besked: #1
Steffen Offline

Bilka's har luret den nye ordning - nettoordningen model Bilka
Hehe

Jeg var lige en tur i Bilka for at hente maling og så kunne jeg ikke lige lade vær med at kigge deres info folder omkring solceller igennem, den stod lige ved siden af.

Her faldt mit blik over denne tekst:

"Den elektrictet, som solpanellet producere, bliver sendt til en elmåler. Der kan maks. lagres 6 kwh på elnettet (sælge til elselskabet), og du kan trække de samme 6 kwh retur til eget forbrug (købe af elselskabet)"

Så hvad er Lindemann store problem med nettoordningen og så er der en KÆMPE opgave for elselskaberne at holde styr på hvis er hvis af alle de 6kwh'er .

Lige en ting mere:

"...med grundpakken kan du spare op til 25% af en standardhusholdings årsforbrug."

Bilka's grundpakke består af 5 stk 200 w mono paneler og godkendt inverter samt beslag.

man kan så købe en add-on pakke , som indeholder 3 stk 200 w paneler og godkendt inverter samt beslag.

:-)
Kunne ikke dy mig for at bringe det videre

/Steffen
[Billede: ae393346xxs0.png]
[Billede: ae393346xxs1.png]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

Indlæg i dette emne
Bilka's har luret den nye ordning - nettoordningen model Bilka - Steffen - 22-10-2012 22:36
RE: Bilka's har luret den nye ordning - nettoordningen model Bilka - Nissen - 23-10-2012, 06:15

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering