Tilmelding til Virksomhedsordning
|
02-05-2012, 20:57
Besked: #1
|
|||
|
|||
Tilmelding til Virksomhedsordning
Hej,
Jeg får mit anlæg monteret i morgen, men hvordan tilmelder man sig virksomhedsordningen? Sker det automatisk efter første år eller? PS mit anlæg bliver 5760KWP direkte syd monteret på taget det bliver spændende... |
|||
06-05-2012, 16:36
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Tilmelding til Virksomhedsordning
Hej sidder med samme problem??? Men såvidt jeg kan læse mig til så sker det når man/du ud fylder selvangivelse den udvidet???
Mvh Rasmus |
|||
08-05-2012, 21:16
Besked: #3
|
|||
|
|||
Det har også været min konklusion, men syntes bare ikke det er rigtigt, for hvordan skifter man så tilbage...
|
|||
09-05-2012, 10:52
Besked: #4
|
|||
|
|||
RE: Tilmelding til Virksomhedsordning | |||
15-05-2012, 17:34
Besked: #5
|
|||
|
|||
(09-05-2012 10:52)Lars-Jacobsen Skrev: Man kan IKKE skifte. Når valget først er trufffet gælder det i resten af anlægets levetid eller så længe du ejer anlæget. Mener nu godt man kan komme ud af ordningen. Dog vil der være en beskatning af genvundet afskrivning, så vidt jeg er orienteret. Ret mig endelig hvis det er forkert. |
|||
16-05-2012, 10:23
Besked: #6
|
|||
|
|||
(15-05-2012 17:34)Klaus Skrev: Mener nu godt man kan komme ud af ordningen. Dog vil der være en beskatning af genvundet afskrivning, så vidt jeg er orienteret.Jo ved hjælp af lidt fiks fakserier kan det da lade sig gøre. Man kan sælge anlæget til ægtefællen i huset, og lade sig beskatte af gevinsten, hvorefter man køber anlæget tilbage igen (til samme pris), hvor man så fremover anvender "standardordningen". Mener ikke du bare kan skrive til skat og sige: "Nu vil jeg skifte ordning, kom venligst og værdisæt anlæget." |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|