SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Sider (3): 1 2 3 Næste »
Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
power-partner.dk
05-09-2012, 19:46
Besked: #1
havbolund Offline

power-partner.dk
Hej derude

Prøver lige i en anden tråd... Er der virkelig ikke nogen som kan give positiv/negativ respons på solcelle pakker fra power-partner.dk

http://www.power-partner.dk/produkter/5-...lleanlaeg/

Samt evt. om clikfit montagesystemet er et godt valg

Mvh
Havbolund
Find
Citér
05-09-2012, 21:31
Besked: #2
Torben Offline

RE: power-partner.dk
(05-09-2012 19:46)havbolund Skrev:  Hej derude

Prøver lige i en anden tråd... Er der virkelig ikke nogen som kan give positiv/negativ respons på solcelle pakker fra power-partner.dk

http://www.power-partner.dk/produkter/5-...lleanlaeg/

Samt evt. om clikfit montagesystemet er et godt valg

Mvh
Havbolund

Det hele ser ok ud også prisen.

Jeg har brugt clickfit og var godt tilfreds med det.
Men det gik ikke så hurtigt som filmen viser Undecided

clxportal
Find
Citér
06-09-2012, 08:08
Besked: #3
Landmanden Offline

Er meget bange for om det CLick vil holde i alle 30 år? og at det blive monteret i lægten og ikke i spærret.
Jeg kontaktede Würth, og de forskriver endda at man sætter deres tagkroge fast med 3 tagskruer.
Er spændt på hvad forsikrings selskaber siger til det, hvis det en dag ligger på jorden, og de finder ud af at det ikke er skruet fast overhovedet.
Find
Citér
06-09-2012, 08:35
Besked: #4
Racefun Offline

Jeg har haft kontakt med Lasse fra Power-partner, han virker nu flink nok.
Der er dog nogle ting jeg er nervøs for ved at skulle investere 80-90k.

her er det kun muligt at bankoverføre* penge, dvs. man har intet hold i dem hvis der skulle ske noget uventet.

Firmaet står som enkeltmands firma, ikke ApS eller A/S

Det lød på Lasse som om de havde monteret mange anlæg og jeg bad om noget link/adresse så jeg måske kunne køre ud og se på det, det var i mandags og jeg har siden intet hørt. Han havde ellers travlt nok med at fortælle at hvis han havde pengene idag Torsdag kunne jeg få ordren med da han skulle bestille idag.

Jeg fik et par navne på nogle håndværkere de havde brugt til montagen, den står de nemlig ikke selv for, den ene kunne jeg ikke finde, den anden var en helt nyudlært tømrer der har startet eget firma, ikke dermed sagt han ikke kan finde ud af det, det kan han sikkert. men det så ikke ud til at være hans speciale. ved godt det er svært i en tid hvor solcelle anlæg er nyt så vil der jo også være rigtig mange der er nye montører.

Men min mavefornemmelse siger bare at jeg skal prøve noget andet hvor jeg kan finde nogle referencer.
og jeg har en kammerat der har handlet syd for grænsen, som mange andre herinde. så det tror jeg bliver løsningen.

*Jeg ved godt jeg heller ikke modtager dankort i min forretning, men jeg skal også først have pengene efter kunden har fået varen.

dbh

Keld

Racefun racerbanecenter

28 x 250 watt Powerwell, 2 x Delta Solivia 3,0 G4
WWW Find
Citér
06-09-2012, 10:08
Besked: #5
havbolund Offline

Ja jeg har også tænkt lidt over bankoverførsel - evt inden varen er leveret. Hvis det er betingelsen for at handle er det ikke et sted jeg vil bruge.

Referencer burde der jo også være nogle af... Der bliver da ellers sat mange anlæg op dagligt for tiden

Kan nogen anbefale et godt sted at handle - hvor prisen samtidig er ok. Regner selv med at montere

Hvordan med VVS-ekspertens anlæg? Er de ok?

havbolund
Find
Citér
06-09-2012, 10:49
Besked: #6
Racefun Offline

(06-09-2012 10:08)havbolund Skrev:  Ja jeg har også tænkt lidt over bankoverførsel - evt inden varen er leveret. Hvis det er betingelsen for at handle er det ikke et sted jeg vil bruge.

Det er på sin vis OK at sælger vil have hold i sin investering som jo bestilles hjem, men sammenfald af at sælgers firma er enkeltmands virksomhed uden registreret indskudskapital, ingen referencer, ingen der kender firmaet og en adresse på 3 sal (=intet lager) gjorde jeg valgte wilberts, har netop afsendt bestillingen.
og jeg er ikke nervøs for at overføre da bekendte har handlet der og set deres faciliteter mm.

VVS eksperten / VVS Grossisten, hvem er hvem, deres hjemmesider er kloner af hinanden, enten er det samme ejerskab eller også har den enen af dem stjålet hjemmesiden fra den anden.
Deres tilbud ser ellers ok ud, skal du have fra DK?

dbh

Keld

Racefun racerbanecenter

WWW Find
Citér
06-09-2012, 12:54
Besked: #7
Torben Offline

(06-09-2012 08:08)Landmanden Skrev:  Er meget bange for om det CLick vil holde i alle 30 år? og at det blive monteret i lægten og ikke i spærret.
Er spændt på hvad forsikrings selskaber siger til det, hvis det en dag ligger på jorden, og de finder ud af at det ikke er skruet fast overhovedet.

Ved du hvad du snakker om ? Cool
Find
Citér
06-09-2012, 15:31
Besked: #8
havbolund Offline

Ja jeg forstår godt at sælger vil have en garanti, når han leverer varer. En mulighed i stedet for overførsel kunne jo være en forhåndsgodkendelse fra banken om at pengene bliver overført når varen er leveret og godkendt.

Umiddelbart lyder det for mig mest tryk at købe det i DK - men måske bare noget pjat. Hvem er de der wilberts? Kan se at mange bestiller der.

VVS-eksperten tilbud tiltaler mig lidt - var inde i butikken og den afdeling jeg var inde i virkede de meget kompetente

Havbolund
Find
Citér
06-09-2012, 15:44
Besked: #9
Racefun Offline

at føle sig tryg er vigtigt, og hvis du har glæde af personlig betjening er det også rart at unne smutte ned i butikken.

Jeg hørte først for nyligt om Wilberts og dette forum i øvrigt da jeg var hjemme og inspicere et anlæg hos en bekendt, han og en mere fra arbejdet havde købt hos wilberts, deres tilfredshed og syn for varerne virker er nok tryghed for mig.

har bestilt køreklar pakke med 28 x 250 w paneler og overført 25% idag, henter dem selv når de er klar, da de kan være i bilen.

dbh

Keld

Racefun racerbanecenter

WWW Find
Citér
06-09-2012, 20:25
Besked: #10
havbolund Offline

Lyder som om jeg burde undersøge muligheden ved wilberts. Har du et link samt gode råd hvis jeg skal ligge min handel der.
Hvilken inverter bruger de?

havbolund
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Sider (3): 1 2 3 Næste »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering