Vertipower Inverter? og 2 fremfor 1 inverter?
|
12-09-2012, 22:37
Besked: #1
|
|||
|
|||
Vertipower Inverter? og 2 fremfor 1 inverter?
Har taget beslutningen om at der skal solceller på taget, men nu er næste fase så beslutningen om hvilke produkter der skal vælges osv.
Har kun plads til et 5k anlæg på taget, taget er ca 45gr., huset ligger nogenlunde øst-vest, så rimelig ok placering, der er dog en del skygge om formiddagen/middag fra skovområde på den østlige del af taget (lidt af denne skygge kan jeg og vil jeg have et træ beskåret fra, omend det hele ikke er muligt/ønsket at undgå). Jeg har undersøgt markedet lidt og pt er jeg muligt interesseret produkter fra Midtjysk energi Teknik, de sælger invertere fra "Vertipower" og jeg er har fået bud på 2 invertere derfra på hhv 3 og 2kW... - Andre indhentede tilbud har været med 1 inverter (og fra andre producenter) Vertipower skulle iflg sælger ligge ret højt i denne verden (sælgersnak eller reelt nok?) 1) Er det en fordel el ulempe med 1 eller 2 invertere? (udover at 2 måske fylder mere end 1 afhængig af mærket 2) Har nogle af jer erfaring med/viden om Vertipower? Tak for tid! Ania 3) ----------------"----------------- Midtjysk energi Teknik? |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|