Tilslutning af Delta 3.0G4
|
13-09-2012, 13:37
Besked: #1
|
|||
|
|||
Tilslutning af Delta 3.0G4
Der kommer snart en installatør og slutter mine invertere til nettet.
Er der nogen indstillinger, eller noget jeg skal gøre ham opmærksom på, hvis han ikke kender inverteren ? (-jeg antager DC indgangene bare er parallelforbundet inde i maskinen, men det står vist ikke nogen steder) Som altid, Tak for hjælpen |
|||
04-11-2012, 22:14
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Tilslutning af Delta 3.0G4
Hej,
Må jeg spørge hvilke afbrydere etc. der blev monteret i tavlen og om du ved hvordan..? Jeg er på vej til at montere det samme, men i den danske manual står der at der skal monteres et B relæ, men mener jo det er en transformer inverter og det ikke er nødvendigt? Kasper |
|||
04-11-2012, 22:43
(Denne besked var sidst ændret: 04-11-2012 af 22:44 Titan.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
Du kan hente den tyske og engelske manual på nettet, der står ikke noget om B relæer.
Der er mange her på forummet der har den inverter, alle med alm. relæer. Jeg har en hovedafbryder og et combi-relæ. |
|||
05-11-2012, 10:31
Besked: #4
|
|||
|
|||
(04-11-2012 22:43)Titan Skrev: Du kan hente den tyske og engelske manual på nettet, der står ikke noget om B relæer. Hej, Jeg har snakket med leverandøren, og efter ham skal der kun være et 16A 2pol B karekteristik sikring (150kr). Og ikke noget HPFI... Jeg er også lidt usikker på hvad et HPFI skulle kunne hjælpe, da der burde vel sidde et i begge ender eller? Hvis det slår fra ude i tavlen fordi jeg skruer en skrue igennem kablet midt på og laver jordfejl, så bliver jeg koblet fra grid, men får vel stadig strøm fra inverteren? Kasper |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|