Bilka status sep. 2012
|
25-09-2012, 00:35
Besked: #1
|
|||
|
|||
Bilka status sep. 2012
Hej,
Har netop bestilt 6kw anlæg hos Bilka. Har dog læst om problemer på deres (tidlige) anlæg. Nogen der for nylig har fået monteret anlæg fra Bilka ? Lav mig høre nogle erfaringer +/- Mvh haug |
|||
25-09-2012, 06:08
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Bilka status sep. 2012
Jeg overvejede Bilka da det utvivlsomt er det sted som kan give den bedste service. De ville dog ikke lægge det på Decra tag hvorfor jeg blev nød til at vælge et andet...
Hessel75 Aalborg, 15 grader hældning, Syd 28 stk 240watt Bosch Solar Module c-Si M60S EU30117 Danfoss TLX 6kw Pro+ CLX Home http://el.hesselvang.dk |
|||
29-09-2012, 16:11
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Bilka status sep. 2012
Jeg købte hos Bilka (Hundige), i sommers, og har nu fået monteret mit anlæg, ca. 4 uger før seneste, forventet dato.
Først kom der en tilsynsførende fra det udførende tømrer firma, han skulle lige se på om det var, som jeg havde beskrevet i fremsendte papirer, herefter kom der et par dage senere 2 mand som opsatte mit anlæg, samme dag. Dagen efter ringede Elektrikeren, for aftale, han måtte dog skyde sin aftale et par dage, da de problemer med en installation, men kom hurtigt herefter, og fik sat inverter, HPFI etc. op, og herefter var mit anlæg i luften, så min kommentar til Bilka køb, er at det kan klart anbefales, endvidere fik jeg en kompetent behandling ved købet i Bilka. Så alt i alt har jeg indtil nu kun mødt kompetente personer, i forbindelse med køb, levering og opsætning. Mvh Olsen |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|