Solar anlæg fra Tyskland
|
27-09-2012, 05:14
Besked: #1
|
|||
|
|||
Solar anlæg fra Tyskland
Hej :o)
Jeg vil lige gøre opmærksom på en god, pålidelig og frem for alt velkonsolideret solar virksomhed jeg har har lidt samarbejde med. Virksomhedens navn er Elsolar, og ligger i Dänischenhagen i Nærheden af Kiel i Nordtyskland. Måden jeg kom ind kontakt med firmaet på var ved at jeg søgte på et tysk PV- forum efter en pålidelig solar montør i Nordtyskland... og det fik jeg. Grunden til at jeg gjorde det, var at vi var nogle Kolleger, venner og familie der gerne ville ha et anlæg i den høje ende af kvalitets scalaen (REC, SMA og Würth beslag), og inden jeg så mig om, så var jeg den ansvarlige for at få det til at hænge sammen... grunden til at det blev et tysk firma, det var for det første at de havde nogen år på bagen i solcelle branchen og for det andet de atraktive tyske priser ;o) Og Jeg fandt hvad jeg søgte, på nuværende tidspunt er vi oppe på små 20 anlæg (4.5-8.5 KWp) der er monteret her i det Sydlige hjørne af Jylland. Men Nu kommer jeg til sagen, Hagen som Direktøren hedder vil gerne ha flere Danske kunder, og jeg har derfor lavet et sammenarbejde med ham om det. Vi kan tilbyde: Op imod 20 reference anlæg her i Sydjylland. Vi kan levere alle kvalitets mærker på markedet, og de fleste med MEGET kort leveringstid. (med Tysk eller Dansk Moms) Vi kan lave beregninger og udlægninger af solar anlæg i PV-sol (solar software) Vi kan også montere anlæggene. (AC side dog kun i Sønderborg området, da vi har en aftale med en lokal trigger) Så har det vakt interesse, så giv en lyd. For Elsolar Morten Gefke Hansen Skovgade 36 6320 Egernsund |
|||
29-09-2012, 16:25
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Solar anlæg fra Tyskland
Jeg har et anlæg, men resten af min familie er blevet inspireret, samt naboer etc. lidt ligesom at få en hundehvalp
![]() Har han et bud og en pris på f.eks. et 4kW og et 6kW anlæg ? Hvis de tager Visa kort ville det være rigtig lækkert. tak, |
|||
04-10-2012, 21:43
(Denne besked var sidst ændret: 04-10-2012 af 23:18 Elsolar.de.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
Hej Alle
Jeg har haft lidt opstartsbesvær... men det burde være løst nu. Jeg har fået nogle henvendelser på mail som jeg ikke har kunne svare på, jeg vil gerne bede dem der har skrevet til mig om at gøre det igen, Tak! OG så arbejder vi på højtryk på at have nogle pakke priser klar til weekenden, vi laver nok 5 forskellige pakker i forskellige kvaliteter og forskellige priser. Vi vil også tilbyde at man kan mikse og blande produkterne som man har lyst til. dette kræver så bare en forespørgsel på prisen. Vi arbejder desuden hårdt på at få et lager i Flensborg til udlevering af matrialer fra. Håber at det har vakt interesse. For elsolar Morten Gefke Hansen |
|||
08-10-2012, 20:40
Besked: #4
|
|||
|
|||
Hej Morten
Jeg venter i spænding på en pris på et 6 KW anlæg. Håber du snart er klar med priserne. ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|