SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Sider (2): 1 2 Næste »
Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Fællesafhentning, Schmalfeldt Solar til E45 (Aalborg)
27-09-2012, 06:58 (Denne besked var sidst ændret: 08-10-2012 af 19:54 Søren Thing.)
Besked: #1
Søren Thing Offline

Fællesafhentning, Schmalfeldt Solar til E45 (Aalborg)
Opdatering 8/10: Pga lagersituationen og energiministerens udmeldinger har jeg annulleret min ordre hos Schmalfeldt Solar, så jeg trækker mig fra en evt. fællesafhentning.

Hej.

Jeg har bestilt et anlæg hos Per Schmalfeldt i Nyborg. Han regner med at have paneler til mig i uge 41 eller 42.

Jeg bor i Aalborg, og kunne selvfølgelig bare starte bilen med en anhænger og trille til Nyborg - men det lyder lidt kedeligt (280km hver vej). Det var sjovere at hoppe på toget til Odense, leje en Iveco EuroCargo lastbil hos Europcar, hente 5-6 anlæg hos Per, og så trille til hovedlandet og nordpå ad E45, læsse af undervejs hos køberne, og så aflevere bilen hos Europcar i Aalborg til sidst.
Det ville være en sjov måde at møde nogle glade solcelle-nørder ;-)

Et hurtigt overslag siger at det vil koste omkring 5-6000 i billet, billeje og diesel, så det er nok ikke billigere end at tage traileren selv om man var 5-6 stykker til at dele udgiften. Men sjovere! Så nu spørger jeg: Er der nogen der har lyst til at være med i en sådan fællesafhentning?

(Inden du svarer bør du nok overveje om du er villig til at overlade dit 60.000 kroner dyre solcelle-anlæg til en fremmed du ikke har hørt om før - jeg kunne jo være en bandit der kørte direkte til Østeuropa for at sælge stumperne...)

Med venlig hilsen
Søren Thing Andersen
Langholtvej 5
9200 Aalborg SV
Tlf 40 45 81 63.
Find
Citér
27-09-2012, 15:56
Besked: #2
jesvj Offline

RE: Fællesafhentning, Schmalfeldt Solar til E45 (Aalborg)
Hej,

Jeg har bestilt et anlæg hos Schmalfeldt til engang i næste uge. Jeg bor et stykke syd for Ikast, så det er godt nok ikke på E45. Omvejen er dog ganske få km. Per nævnte noget med fællestransport til Aalborg og muligheden for et smut forbi min adresse. Er det mon dig han har haft i tankerne?
Find
Citér
27-09-2012, 16:45
Besked: #3
Søren Thing Offline

(27-09-2012 15:56)jesvj Skrev:  Per nævnte noget med fællestransport til Aalborg og muligheden for et smut forbi min adresse. Er det mon dig han har haft i tankerne?

Det kan jeg vist kun svare "måske" til. Vi var 8 mand fra Aalborg der bad om et tilbud fra Per, men det endte med at kun jeg tog imod det, da de andre valgte et stort set matchende tilbud fra DanskSolcelle i Nørresundby (noget nemmere transportmæssigt).

/Søren
Find
Citér
28-09-2012, 08:36
Besked: #4
jesvj Offline

Ok, Per nævnte at der var otte fra Aalborg, så det var sikkert dig og de andre han havde i tankerne. Men nu er vi da to, mon der er flere derude, der kunne være interesserede i fællestransport?
Find
Citér
03-10-2012, 21:25
Besked: #5
JOJO Væk

Er der nogen der har snakket med Per de sidste dage?

Jeg kan ikke komme i kontakt med ham hverken via tlf. eller mail -
Kan dog forestille mig han har forygende travlt :-)

Min profil på Suntrol Portal

Venlig hilsen : Jens
Topsola TSM96-125M-B, Kostal Piko 4.2, ClickFit
Find
Citér
03-10-2012, 21:32 (Denne besked var sidst ændret: 03-10-2012 af 21:32 Kejser2001.)
Besked: #6
Kejser2001 Offline

Ja kan bekræfte at han har sindssygt travlt. En bekendt har netop hentet et anlæg hos Per i går. Måske han skulle se at få sig noget hjælp i firmaet da det lyder som om at han er ved at drukne i sin egen succes...?
Find
Citér
03-10-2012, 21:35
Besked: #7
JOJO Væk

(03-10-2012 21:32)Kejser2001 Skrev:  Ja kan bekræfte at han har sindssygt travlt. En bekendt har netop hentet et anlæg hos Per i går. Måske han skulle se at få sig noget hjælp i firmaet da det lyder som om at han er ved at drukne i sin egen succes...?

Det er forståeligt nok, der er sikkert mange der har fået travlt med at få bestilt :-)

Jeg venter bare på at kunne afhente min ordre, og håber derfor på nyt om leveringsdatoen som skulle være her omkring den 1.10
Vh.

Min profil på Suntrol Portal

Venlig hilsen : Jens
Topsola TSM96-125M-B, Kostal Piko 4.2, ClickFit
Find
Citér
03-10-2012, 21:53
Besked: #8
Henrik B. Offline

(03-10-2012 21:25)JOJO Skrev:  Er der nogen der har snakket med Per de sidste dage?

Jeg kan ikke komme i kontakt med ham hverken via tlf. eller mail -
Kan dog forestille mig han har forygende travlt :-)

Jeg fik en mail fra Per i forgårs (sent). Jeg tror han besvarer mails om aftenen.
Og jeg har talt med Per i telefonen i dag, ved middagstid.

M.v.h.
Find
Citér
07-10-2012, 10:48
Besked: #9
Lundgaard Offline

(28-09-2012 08:36)jesvj Skrev:  Ok, Per nævnte at der var otte fra Aalborg, så det var sikkert dig og de andre han havde i tankerne. Men nu er vi da to, mon der er flere derude, der kunne være interesserede i fællestransport?

Kunne også tænkes at jeg vil hoppe med på vognen, hvis det kan nåes?
Find
Citér
08-10-2012, 19:55
Besked: #10
Søren Thing Offline

Pga lagersituationen og energiministerens udmeldinger har jeg annulleret min ordre hos Schmalfeldt Solar, så jeg trækker mig fra en evt. fællesafhentning.

/Søren Thing.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Sider (2): 1 2 Næste »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering