SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Himin spam
06-10-2012, 11:07 (Denne besked var sidst ændret: 06-10-2012 af 19:02 F1240.)
Besked: #1
F1240 Offline

Himin spam
Er jeg den eneste, der har fået en SPAM pb fra Himin?

Jeg overvejede godtnok på et tidspunkt i processen Himin paneler, men jeg har også en meget lav spam-tolerance, så jeg er da glad for at det ikke endte med Himin.
Find
Citér
06-10-2012, 11:48
Besked: #2
klr Offline

RE: Himin spam
Jeg har også fået. Har skrevet til TBR.

[Billede: sollinkdyn.gif]
Find
Citér
06-10-2012, 12:23
Besked: #3
TBR Offline
Administrator
Tak for det.
Brugeren og IP adr. er bannet.

Dette var hvad nogle bruger har fået:
--
Dear ( Username )

Do you know Himin Solar Ltd? Did you have some experience with black monocrystalline solar modules from Himin Ltd?

Now we have 500KW 200W and 250W all black solar module stocked in Hamburg bonded warehouse. There are so many customers rushing to purchase from us considering our high-quality and high-performance. If you also need some for your own PV projects, pls feel free to contact me for reservation.

Looking forward to your kind reply. Have a nice weekend.

Best regards,
Alice (Himin Solar Ltd)

------------------------------------------

Thank you,
SolcelleDebat.dk Staff
http://solcelledebat.dk

------------------------------------------

Dette har selvfølgelig intet med solcelledebat.dk at gøre.

Dette siger selvfølgelig rigtig meget om Himin solar - jeg ville personlig frygte at handle med en producent, som udgiver sig for at være "staff" på en side, som de ikke har noget med at gøre, blot for at have chancen for at sælge et par anlæg - hvad risikere man ikke at få der fra?
WWW Find
Citér
07-10-2012, 06:17
Besked: #4
HansenRacing Offline

Gør spam at paneler fra Himin yder dårligere, eller degraderer hurtigere ?
Forklar venligst nærmere ;-)
Find
Citér
07-10-2012, 07:53 (Denne besked var sidst ændret: 07-10-2012 af 07:55 F1240.)
Besked: #5
F1240 Offline

Næ... sikkert ikke.
Det er bare useriøst at sende mange enslydende maskin-genererede mails/beskeder/whatever med reklame til en masse folk man ikke aner om overhovedet har brug eller kan have brug for det man håber at sælge.
Der er et forum her hvor firmaere kan advertere for deres produkter. At fylde folks inbox er ikke måden.
Der er rigeligt med andre producenter med paneler mindst lige så gode og bedre end Himin, der ikke opfører sig sådan.
Find
Citér
07-10-2012, 09:02
Besked: #6
klr Offline

En PM må være at betragte som en mail.

http://www.datatilsynet.dk/erhverv/marke...ia-e-mail/

[Billede: sollinkdyn.gif]
Find
Citér
07-10-2012, 09:09
Besked: #7
TBR Offline
Administrator
Siger ikke det er dårligt men når en firma laver en fake mail hvor de bruger solcelledebat i deres mail adr, og skriver at de er ansat der. Hvis man går så langt for at sælge et produkt, hvad kan man så være sikker på at få?
Jeg har skrevet til Chefen for Himin, med en forklaring på, hvorfor de udgiver sig for at have noget med solcelledebat.dk at gøre. Jeg har endnu ikke fået en svar derfra, og forventer egentlig hellere ikke at få noget.
WWW Find
Citér
07-10-2012, 11:23
Besked: #8
F1240 Offline

(07-10-2012 09:09)TBR Skrev:  Siger ikke det er dårligt men når en firma laver en fake mail hvor de bruger solcelledebat i deres mail adr, og skriver at de er ansat der. Hvis man går så langt for at sælge et produkt, hvad kan man så være sikker på at få?
Jeg har skrevet til Chefen for Himin, med en forklaring på, hvorfor de udgiver sig for at have noget med solcelledebat.dk at gøre.

Det var vist heller ikke det de gjorde i den jeg modtog.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering