TLX+ vs TLX PRO+
|
13-10-2012, 21:56
Besked: #1
|
|||
|
|||
TLX+ vs TLX PRO+
Jeg har besluttet at jeg skal have en danfoss 8 kw inverter, men jeg er i tvivl om, om jeg kan nøjes med + udgaven uden webserver.
Har jeg ikke ret i at begge kan uploade produktionsdata til eksempelvis PV-log, og så der ses fra enhver browser? Hvad er der i den indbyggede webbrowser som skulle gøre den et par tusind mere værd? Helst svar fra nogen der kender begge varianter! |
|||
13-10-2012, 22:10
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: TLX+ vs TLX PRO+
Hvis du skal give 2000 mere for pro, så køb heller en solarlog - men tlx+ kan ikke sende til pv-log.
alt dette kun hvis du vil kunne se dine data online - de kan altid ses på inverterens display /Steffen _________________________________________________ TLX 8 PRO+ 38x ZNShine 195 Gallium/Mono - 7,41 kWp 156/32 grader ![]() ![]() |
|||
14-10-2012, 20:22
Besked: #3
|
|||
|
|||
Nu har jeg haft min Tlx Pro+ i et år nu, og den er alla pengene værd.. Jeg er elektriker, og tilslutter anlæg hver dag... Bruger fladen er skøn, og lige til at gå til...;-) Jeg har fast ip, men arbejder på og få noget op og køre med dyndns, så jeg kan skrive et navn istedet for en fast ip adresse.. Jeg uploader også til pv-log, men mest af alt for at vise kunder hvad man kan bruge en tlx'er til..
Jeg ved godt det her ikke har noget med sagen at gøre, men jeg er glad for min inverter.. Jeg har 6480 watt monteret på taget, og d.7 okt havde anlægget 1 års fødselsdag, og den har produceret 6460 kwt på det år.....;-) Jeg har ikke set, eller prøvet en solar-log, så den kan jeg desværre ikke udtale mig om, men jeg vil læse med her, så jeg også kan blive klogere...;-) Danfoss TLX PRO+ 8kW 27stk Renesola Virtus 240w 6480 watt monteret - 6460 kwt år1 - 6711 kwt år2 http://www.evishine.dk/grønnevang%208,%20skave http://www.izen-varmepumpe.dk |
|||
17-10-2012, 09:02
Besked: #4
|
|||
|
|||
Tak for svarene.
Nu har jeg bestilt en Pro+ Så håber jeg bare at de overholder leveringstiden. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »