Delta Gateway Monitoring
|
14-10-2012, 22:17
Besked: #1
|
|||
|
|||
Delta Gateway Monitoring
Hej
Er der nogen der ved, hvorfor jeg ikke kan få inverterdata op fra gatewayen til Deltas hjemmeside. Jeg kan se dem lokalt ved at logge ind på gatewayen, når inverterne er connectet og på Delta-siden står der også under status at Gatewayen er operating normally. Men der kommer ingen data fra inverterne ind på siden. 24 UL-250M-60 2 stk Delta Solivia 3.0EUG3 Delta Solivia Gateway |
|||
15-10-2012, 08:01
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Delta Gateway Monitoring
-har du oprettet en bruger på hjemmesiden, og indtastet MAC adressen for gatewayen samt data for anlægget ?
|
|||
15-10-2012, 10:25
Besked: #3
|
|||
|
|||
(15-10-2012 08:01)Titan Skrev: -har du oprettet en bruger på hjemmesiden, og indtastet MAC adressen for gatewayen samt data for anlægget ? Ja Har haft nogen til at oprette/registrere mig hos Delta. Alt ser ok ud og der er også forbindelse til gatewayen på brugersiden, men der kommer ingen data derop!! 24 UL-250M-60 2 stk Delta Solivia 3.0EUG3 Delta Solivia Gateway |
|||
17-10-2012, 16:08
Besked: #4
|
|||
|
|||
Hej
Er der nogen der ved om det giver problemer at hardware ID indeholder et Ø på Deltas hjemmeside. Jeg kan stadig ikke få det til at køre. 24 UL-250M-60 2 stk Delta Solivia 3.0EUG3 Delta Solivia Gateway |
|||
17-10-2012, 17:22
Besked: #5
|
|||
|
|||
Det gør det. Opret med nul i stedet.
Povl H. Pedersen - Brabrand Solutronic SP100-DK inverter 28 stk LG MonoX Black 250W (14 SW, 14 E - Az: 25 gr). ![]() ![]() |
|||
19-10-2012, 13:12
Besked: #6
|
|||
|
|||
Har langt om længe fået det til at virke.
Delta support mente, det godt kunne give problemer, men supporteren kunne kun finde ud af at ændre Ø-et i adresse/navn men det ændrede ikke Ø-et i hardware ID, så han skulle så have spurgt en tekniker og så ville han vende tilbage, men har ikke hørt derfra efter 3 dage og prøvede så firmaet, som har lavet min opsætning hos Delta (Som jeg har betalt, for at jeg netop ikke, ville risikere at det ikke virkede) De kunne ikke redigere hardware ID-en eller slette opsætningen, det kunne kun Delta. Fik dem så til deaktivere mac-adressen på gatewayen i opsætningen, og så lave en ny opsætning uden ø og æ i adressen/navn og så virker det. Mvh Leif 24 UL-250M-60 2 stk Delta Solivia 3.0EUG3 Delta Solivia Gateway |
|||
19-10-2012, 17:50
Besked: #7
|
|||
|
|||
Hej
Jeg ved ikke, om det kunne være noget for dig. Men da jeg satte min op for 14 dage siden, var der godt nok hul igennem hurtigt, men det var meget ustabilt. Jeg havde ladet min router styre DHCP - tildeling af IP-adresse - på mit hjemmenetværk, hvilket den plejer at gøre til ug. Efter jeg sate gateway'en til selv at klare det - altså med faste IP-adresser - har jeg ikke haft problemer. Måske er det her slet ikke noget problem hos dig, men selv om det ikke er hele problemet, kan det måske være noget af det. Mvh Christoffer |
|||
22-10-2012, 15:33
Besked: #8
|
|||
|
|||
Jeg har også sat den til en fast ip adresse.
Men den har også kørt ustabilt de sidste dage. Men har fået oplyst hos Delta at de har haft problemer de sidste dage og at de arbejder på sagen. Mvh Leif 24 UL-250M-60 2 stk Delta Solivia 3.0EUG3 Delta Solivia Gateway |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|