Kostal Piko interface spørgsmål
|
19-10-2012, 15:34
Besked: #1
|
|||
|
|||
Kostal Piko interface spørgsmål
Hejsa
Er der nogen af jer Piko ejere , der ved hvor jeg taster ind hvad Kwh prisen er .. Så jeg kan få vist kroner tjent/sparet via suntrol Mvh Lasse Med venlig hilsen Lasse.j Lj-discus.dk Discushobby.dk |
|||
20-10-2012, 13:51
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Kostal Piko interface spørgsmål | |||
20-10-2012, 16:25
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Kostal Piko interface spørgsmål
Jeg har fået dette svar fra en anden bruger herfra, som jeg brugte..
------- Det er kWh prisen man skal taste ind, men i øre. Jeg kører tysk opsætning, og når du er logget ind så vælger du jo "Einstellungen" , og så får du inverteren frem, der kan du vælge Skrive Kostal piko osv. næste felt Vergütungssats, og det er her beløbet i øre skal ind, det sidste felt er Inbetreibname, og der skriver man hvornår det er sat i drift. -------- Flemming |
|||
21-10-2012, 08:16
Besked: #4
|
|||
|
|||
(20-10-2012 13:51)Gnist Skrev: Jeg her lige med på en lytter her Så er det på plads ![]() Settings -> system configuration -> klik på din inverter -> tast kwh ind i feltet (remuneration) -> accept og husk derefter at trykke på SAVE oppe i venstre hjørne ( derfor mit ikke virkede hehe ) Med venlig hilsen Lasse.j Lj-discus.dk Discushobby.dk |
|||
29-01-2013, 14:02
Besked: #5
|
|||
|
|||
Ok fundet og sat beløb ind, MEN hvor meget vil være det rigtige?
Hvis jeg ser lidt rundt på de forskellige installationer kan jeg regne mig frem til at folk har indtastet vidt forskellige beløb. Skal man indtaste de 60øre som man får for sin produktion eller bør man indtaste de ca 220øre som man betaler for den ved Dong? 5,610kWp monokrystalinsk Znshine (22x255watt),Kostal Piko 5.5. Retning S, 20 graders taghældning. Dragør. ![]() |
|||
29-01-2013, 19:17
Besked: #6
|
|||
|
|||
Op til dig selv egentligt....
Jeg vil synes at det er din elpris der må være det mest retvisende, hvis du vil bruge den funktion til at se dine besparelser. Dog kan man ikke bare tage den "totale" elpris, da du som solcelleanlægsejer stadig skal betale abonnement etc. Så ønsker du et så nøjagtigt billede som muligt, bør du beregne en elpris for dit område renset for de udgifter du fortsat vil have til dit elselskab. Kostal PIKO 5.5, 20 x TS-M260B (5.2 kWp) Esbjerg, Tag 45°, orienteret 190° Månedsproduktion Edelsvej ![]() |
|||
30-01-2013, 09:21
Besked: #7
|
|||
|
|||
Havde selv forgæves forsøgt at løse opgaven, så tak for hjælpen.
18 stk. Toppersun monomoduler a´250 W Kostal Piko 4.2 inverter Stik syd |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|