Hjælp til oplysninger..
|
25-10-2012, 14:11
Besked: #1
|
|||
|
|||
Hjælp til oplysninger..
Jeg ønsker at bestille et tilbud som jeg har modtaget fra Schmalfeldt.
Det drejer sig om: 30 Topsola TSM54-156P 200W sort POLY 2 Delta Solvia 3.0 EU G4 Det skal sidde på vores nye energi A typehus. Huscompagniet er dem som bygger, og som "skulle" have lev/mont solcelle anlæg. Men pga pludselige opståede problemer, kunne vi selv få en fod indenfor og stå for lev og montage, og dermed få et større anlæg til samme penge. NICE. Men de skal bruge nogle oplysninger til deres energi konsulent, fordi de selvfølgelig har det fulde ansvar for at huset bliver energi godkendt. Hr. Per Schmalfeldt er ikke nem at træffe hverken pr mail eller tlf. Jeg har snakket med ham for en uge siden ang de oplysninger som jeg skulle bruge, og vi aftalte at jeg skulle maile dem til ham samme dag. jeg har intet hørt trods "rykker" mail og tlf opkald+tlf svare besked. Kan nogen af jer fortælle mig hvad jeg nøjaktig skal skrive udfor disse spørgsmål. Jeg må erkende at jeg ikke selv har tiden til at researche data bladene da jeg pt er i Kina for at arbejde.(mange timer) Men jeg skal hurtigst muligt have sendt oplysningerne til godkendelse, så jeg kan få bestilt hos Per S. (Hvis man da kan) Please a little help.. På forhånd tak. Mvh Ralf 1. anlægsfabrikat 2. type 3. model etc. 4. og så det vigtigste: 4.1 panelareal 4.2 Peak Power 4.3 og virkningsgrad |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|