Mit Jordmonterede Topsola anlæg
|
30-10-2012, 14:12
Besked: #11
|
|||
|
|||
RE: Mit Jordmonterede Topsola anlæg
(29-10-2012 19:42)Lars-Jacobsen Skrev: Det var godt. For uanset om din nuværende nabo ikke har noget imod det skal kommunen stadig sikre du overholder byggelinier mm. Og reglerne er ikke gamle de blev faktisk præciceret og udybet sidste år. Hvis dit "skur" under 50 m² ligger i landzone - så skal du søge landzonetilladelse !! |
|||
14-11-2012, 16:50
Besked: #12
|
|||
|
|||
Så skulle landzone tilladelsen være på plads - fint da standerne jo er støbt i ;-)
Desværre har kwh-solar meddelt at de nu først kan levere anlægget i uge 49. Dvs 8-9 ugers leveringstid imod de lovede på 6 uger = øv! |
|||
08-01-2013, 18:34
Besked: #13
|
|||
|
|||
Lidt billeder af det færdige resultat.
Anlægget blev sat i drift D.22 dec. Mangler levering af min Solivia gateway. Har rykket KWH-solar flere gange men der svarer ikke længere på mine mails - "Meget betrykkende ik!" |
|||
08-01-2013, 18:44
Besked: #14
|
|||
|
|||
Det gik vist ikke som forventet med upload af de billeder.. De kan åbnes med højreklik i ny fane.
|
|||
08-01-2013, 18:46
Besked: #15
|
|||
|
|||
Det ser rigtigt godt ud.
Tilykke med at det er oppe at køre. Dog næste gang du tager billeder så husk stigen skal væk og låg på tavlen så ligner det en million... Haha Nå men ellers lækkert med nogle billeder :-)) ![]() |
|||
08-01-2013, 18:49
Besked: #16
|
|||
|
|||
Billederne vises fint her :-)
![]() |
|||
19-10-2014, 09:45
Besked: #17
|
|||
|
|||
Hej Det er et flot anlæg du har fået udført.
Jeg kender godt Christian fra KWH, han svarer kun efter lang tid og rykker om han har lukket firmaet. ![]() Han har oplyst mig at han ikke sælger top Sola 250 mere årsag ? september 2014 Han har dem selv på hele hans drift bygning. Har Du fået udført måling, eller termografi på dit anlæg, om det overholder alt. ![]() MVH Henrik |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|