SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Aconto betaling
29-10-2012, 18:18
Besked: #1
LundMilo Offline

Aconto betaling
Jeg overvejer kraftigt at investere i et 4,2 kWp anlæg på mit østvendte tag, men hvordan er det med aconto betalingerne. Hvis jeg køber et anlæg som forventet at kunne producere f.eks. 3500 kWh om året, vil jeg så kunne få EnergiMidt til at nedsætte mine aconto betalinger tilsvarende, eller skal jeg fortsat betale samme aconto beløb og så få penge tilbage. Hele fidussen er vel at bruge de 7000,- kr jeg sparer om året på at afbetale på det lån jeg optager.

Mvh.

Michael
Find
Citér
29-10-2012, 18:43
Besked: #2
Lars-Jacobsen Offline

RE: Aconto betaling
(29-10-2012 18:18)LundMilo Skrev:  Jeg overvejer kraftigt at investere i et 4,2 kWp anlæg på mit østvendte tag, men hvordan er det med aconto betalingerne. Hvis jeg køber et anlæg som forventet at kunne producere f.eks. 3500 kWh om året, vil jeg så kunne få EnergiMidt til at nedsætte mine aconto betalinger tilsvarende, eller skal jeg fortsat betale samme aconto beløb og så få penge tilbage. Hele fidussen er vel at bruge de 7000,- kr jeg sparer om året på at afbetale på det lån jeg optager.

Mvh.

Michael

Kort og godt: Ja.
Find
Citér
29-10-2012, 20:03
Besked: #3
hensan Offline

RE: Aconto betaling
(29-10-2012 18:18)LundMilo Skrev:  Jeg overvejer kraftigt at investere i et 4,2 kWp anlæg på mit østvendte tag, men hvordan er det med aconto betalingerne. Hvis jeg køber et anlæg som forventet at kunne producere f.eks. 3500 kWh om året, vil jeg så kunne få EnergiMidt til at nedsætte mine aconto betalinger tilsvarende, eller skal jeg fortsat betale samme aconto beløb og så få penge tilbage. Hele fidussen er vel at bruge de 7000,- kr jeg sparer om året på at afbetale på det lån jeg optager.

Mvh.

Michael

Du kan bede om at få dit aconto justeret.

Med Energi Midt har jeg gode erfaringer med at det gik det helt automatisk med justering af aconto. Allerede måneden efter tilslutning satte de mit aconto ned til 900 kr/årligt (abonnementet).
Efter ca 3 mdr kom der en opgørelse og tilbagebetaling for den periode af året før jeg fil solceller.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering