SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Danfoss TLX upload til pv-log er mærkelig (upload fejl 36)
01-11-2012, 13:47
Besked: #1
Horsens Offline

Danfoss TLX upload til pv-log er mærkelig (upload fejl 36)
Seneste upload var i går kl 17, og siden har min Danfoss ikke uploadet noget.

I morges fik jeg skiftet mit fejlstrømsrelæ da elektrikeren først havde monteret et 30 mA (muligvis type "A"), så i morges inden inverteren havde nået at uploade for idag, blev relæet udskiftet så inverteren har nok været genstartet (DC blev dog ikke slukket, så ved ikke om inverteren genstarter når det kun er AC der slukkes).

Men siden fik jeg kun upload fejl 36.

Ifølge manualen betyder det:
"Kunne ikke åbne FTP-forbindelse.
Kontroller, at der er forbindelse til internettet. Kontrollér, at FTP-serveradresse, brugernavn og password er korrekt."

Fra Danfoss' web interface gik jeg ind og kopierede brugernavn og adgangskode over i mit FTP program, og loggede ind uden problemer.

Slukkede så for både AC og DC i 10 minutter for at genstarte den. Men virkede stadig ikke.

Så prøvede jeg at genindtaste FTP informationerne på Danfoss web-interface og trykke gem - og vupti, så virker det igen.

Man skulle tro der var en uoverensstemmelse mellem det brugernavn/password som web interface'et viser mig, og det som inverteren rent faktisk brugte, siden det hjalp at gemme dem (samme data!) på ny.

Nå, men hvis I bruger "data warehouse" funktionen på en TLX så husk at hold øje med om den rent faktisk uploader, engang imellem.

Danfoss TLX 6K+ Pro & 24 x ZnShine ZX5M 260W
[Billede: 412563503.gif]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering