SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 

Stjerner:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Threaded Mode | Linear Mode
Montering
08-04-2012, 03:29 (Denne besked var sidst ændret: 05-10-2012 af 22:13 AEL.)
Besked: #1
AEL Offline

Montering
Hej alle

Er uden for telefon rækkevidde i 14 dag ad gangen så er derfor ikke muligt at få fat i mig i den periode.

Har desværre så travlt at jeg overhovedet ikke kan tage mere ind. Henviser istedet vedrørende montage og/eller salg af solceller til:
Scan Comfort i Varde eller Risskov teknik & solar

Med venlig hilsen
Anders Elkjær
Find
Citér
09-04-2012, 09:46
Besked: #2
torben9440 Offline

RE: El-installatør hjælper dig med tilslutning
Godt initiativ. Jeg mangler snart en elektriker i Nordjylland. Jeg har bestilt anlæg hos Wilbert.
Nogle som har anbefalinger ell. tilbud ?
Mvh. Torben
Postnummer 9440
Find
Citér
10-07-2012, 09:21
Besked: #3
Birch-Nielsen Offline

Sad RE: El-installatør hjælper dig med tilslutning
Sendte en PB men hørte aldrig fra ham :-(

Folke

38 (?) stk. ZNShine 195W(Black)(37)MS - Ialt 7,41kWp
2 stk. SMA SB 3000TL-21
WASI monteret.
Azimut +45° SV
Tag 45°
http://www.pv-log.com/photovoltaikanlage...ower-plant
Find
Citér
10-07-2012, 19:33
Besked: #4
KarstenMentz Offline

Hej Jeg bor også i 9440

Jeg har valgt at lade Nyfors gøre arbejdet (Tilslutning og udskiftning af måler)

500kr. pr time + materialer + moms.
Find
Citér
10-07-2012, 23:18
Besked: #5
anden1980 Offline

(10-07-2012 19:33)KarstenMentz Skrev:  Hej Jeg bor også i 9440

Jeg har valgt at lade Nyfors gøre arbejdet (Tilslutning og udskiftning af måler)

500kr. pr time + materialer + moms.

Bor selv i Hobro, så ikke langt derfra.
Valgte Valsgård EL, og må sige jeg er meget tilfreds med servicen, og tydeligt at det ikke var første gang de satte invertere op.

De lavede alt arbejdet og skiftede samtidig hele min gamle eltavle (30 år gammelt Hfi relæ til nyt HPFI relæ).Jeg endte med at betale 4000 kr inkl. moms for alt el-arbejdet. (Montering af 2 stk SMA 3000 tl21 invertere).

Det var en del under de andre tilbud jeg havde fået, hvor det dyreste lå helt oppe omkring 10.000 kr. inkl moms.
Find
Citér
11-07-2012, 16:35
Besked: #6
Birch-Nielsen Offline

RE: El-installatør hjælper dig med tilslutning (måske)
(10-07-2012 09:21)Birch-Nielsen Skrev:  Sendte en PB men hørte aldrig fra ham :-(

Folke

Kan nu se, at AEL har ændret teksten i sin oprindelige tråd (efter forespørgsel?). Har dog ikke hørt noget fra ham endnu. Det virker bestemt ikke specielt seriøst.

Mvh Folke

2 stk. SMA SB 3000TL-21
WASI monteret.
Azimut +45° SV
Tag 45°
Find
Citér
13-07-2012, 07:43
Besked: #7
Birch-Nielsen Offline

RE: El-installatør hjælper dig med tilslutning (måske)
(11-07-2012 16:35)Birch-Nielsen Skrev:  Kan nu se, at AEL har ændret teksten i sin oprindelige tråd (efter forespørgsel?). Har dog ikke hørt noget fra ham endnu. Det virker bestemt ikke specielt seriøst.

Mvh Folke

Har nu fået en god snak med Anders. Jeg var røget i et spamfilter og derfor blevet sorteret ufrivilligt fra. Det er jo hvad der kan ske.

Mvh Folke

2 stk. SMA SB 3000TL-21
WASI monteret.
Azimut +45° SV
Tag 45°
Find
Citér
04-09-2012, 18:59 (Denne besked var sidst ændret: 04-09-2012 af 19:01 AMI.)
Besked: #8
AMI Offline

Vil blot lige give jer en "heads-up" vedr Anders Elkjær eller ELKJÆR AUTOMATION & EL-SERVICE.
Jeg gik i længere tid og gjorde mig klog på solceller vedr. denne hjemmeside og efter et stykke tid havde jeg besluttet mig for at købe solceller ved Wilberts. Dog kunne jeg læse at flere havde problemer med efterfølgende at få det monteret og tilsluttet, hvorfor jeg ville starte med dette punkt. Jeg kantaktede derfor Anders via e-mail og ganske hurtigt kom der et svar med overslag på hvad projektet ville koste og hvad overslaget indeholdte.
Så langt så godt, jeg skrev til Anders at han godt kunne regne med vi havde en aftale og jeg derfor ville få bestilt mit anlæg i Tyskland, som sagt så gjort og da jeg havde besked fra Tyskland, at mit anlæg stod klar skyndte jeg mig at skrive til Anders, at han gerne måtte booke mig ind i sin kalender. Jeg får i løbet af et par dage svar at han står for at skulle på ferie, kursus, 14 dage på Nordsøen osv., hvorfor han først kan montere det efter 5 uger. Anders fortæller mig samtidig at han godt kan se det er lang tid at vente, så jeg evt. kan tage fat i en anden navngiven montør, da han muligvis kan klare det hurtigere, men da jeg ikke vil til at bøvle med at skulle have fat i andre, skriver jeg til Anders at jeg har tid til at vente og vi gør det når han er retur. Siden den dag har jeg intet hørt fra Anders. Jeg har både skrevet mails, sendt SMS'er og forsøgt at ringe, men forgæves. Een gang får jeg faktisk fat i hans kone eller kæreste og forklare hende situationen. Hun stiller sig uforstående overfor det og lover at hive Anders i ørerne. I mine SMS'er og beskeder til ham, har jeg flere gange bedt om en klar udmelding fra ham, hvis han var ved at trække sig fra projektet, men intet har jeg hørt. Totalt uprofessionelt og decideret barnligt af Anders at stikke halen imellem benene på denne måde, men jeg kan se han nu selv er begyndt at forhandle anlæg, så måske det er Anders' måde at fortælle han kun sætter egne anlæg op? I bagklogskabens klare lys er jeg nu glad for at jeg ikke fik Anders til at sætte anlæg op og jeg håber ikke andre kontakter ham, for jeg kan da lige se hvordan det vil gå fra sig, hvis der opstår problemer efterfølgende.
Som sagt blot lige en lille advarsel herfra, så andre ikke ender med at stå i min situation.

PS. Jeg kan lige sige jeg efterfølgende fandt en montør der kunne komme i løbet af 4 dage og til billigere penge, så solcellerne er på vej op.....
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering