Solar log, Suntrol og Solar log Web 2
|
05-11-2012, 09:04
(Denne besked var sidst ændret: 05-11-2012 af 10:50 Hjbe.)
Besked: #1
|
|||
|
|||
Solar log, Suntrol og Solar log Web 2
Hej folkens
Jeg har et tilbagevendende problem. Jeg har hidtil kørt med at min Solar Log 200 loader data op på Suntrol's hjemmeside til "Genner Strand" og det har funket fint. Nu vil jeg flytte til Solar Log's egen hjemmeside Solar Log WEB 2 edition. Også for at få smidt data automatisk over på PV-Log ! Når jeg taster user og password fra den til sendte email accepterer den det og efter Test afsendelse melder den OK, men der kommer ikke noget op på hjemmesiden. Hvis jeg så senere vil ind på solar loggens hjemmeside kommer der ingen menuer frem mere og der kommer ikke nogen data frem mere på selve loggens visualisations side !! Eneste mulighed er at resette hele loggeren og så igen køre data til Suntrol, så virker det. Den har fast IP adresse og der er lavet port forwarding til port 80. Den har jo heller ikke problemer med Suntrol hjemmesiden. Andre der har oplevet noget lignende og har en løsning ? Inverter : Fronius IG PLUS 100 V-3 begr. til 6 kW Paneler : 36 stk 240W Hanhwa SF_220_Poly_x-tra 240W = 8,64 kW Opsætning : Sydvendt skråning i 37 gr ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|