XL-byg
|
09-04-2012, 15:36
Besked: #1
|
|||
|
|||
XL-byg
Er der nogen der har kigget tilbudet fra XL-byg efter i sømmene. umidelbart virker det ok med Znshine paneler og tilhørende inverter
|
|||
10-04-2012, 20:46
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: XL-byg
Jeg var i xl byg idag for at høre dem ang tilbuddet, men han vidste ikke en bjælde om det. Så han undersøger lige noget, og ringer tilbage. Jeg fandt fx ikke ud af, om panelerne var sorte eller blå/alu.
Jeg kan heller ikke rigtig finde noget om de der stingray paneler, som skulle være bedre over længere tid. Så nej, ikke meget klogere |
|||
10-04-2012, 21:40
Besked: #3
|
|||
|
|||
På Feiyue 's danske hjemmeside kan man se en beskrivelse af de forskellige anlæg og den pris som forhandleren Xl-byg sælger dem til.
Jeg har ikke noget med firmaet at gøre, men har selv snakket med dem idag for at få mere at vide. Sælgere/support folkene hos Feiyue ved noget mere end Xl-byg sælgerne. F.eks. står der at et anlæg med 30 stk. sorte 200W paneler fra Znshine og 2 stk. Eversol TL3000 og Wurth beslag koster 104.999. Inverter: 2 stk. ZeverSolar EverShine TL3000 Paneler: 30 stk. 200W Mono: ZnShine ZXM5(BK)-72-200 Forhandler/Leverandør: XL-Byg Hals / Feiyue Group PVOutput. Drosselvej13VH Team of 2x3000W |
|||
11-04-2012, 21:03
Besked: #4
|
|||
|
|||
Prøvede at ringe til XL men de ringede desværre aldrig tilbage....
Deres produkt fejler som sådan ikke noget deres pris kan man finde mange steder endda billigere! Der er bla. flere udbydere her på siden! Marinus fra Billigenergi.eu gode paneler til rimelige priser! |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|