Mere nyt fra "manden selv"
|
08-11-2012, 09:09
Besked: #1
|
|||
|
|||
Mere nyt fra "manden selv"
Taget fra Martin Lidegaards fb profil:
Martin Lidegaard En del har spurgt, om jeg mener vores forslag lægger op til lovgivning med tilbagevirkende kraft. Det mener jeg ikke. Ifølge Gyldendals encyklopædi er "tilbagevirkende kraft, det forhold, at en regel i en lov eller anden retsforskrift skal gælde for handlinger, der er foretaget før reglens ikrafttræden. Uden for begrebet tilbagevirkende kraft falder de tilfælde, hvor den nye regel finder anvendelse på bestående retsforhold, men kun for fremtiden". Den sidste sætning er vigtig. Men det ændrer selvfølgelig ikke på, at folk skal have en rimelig ordning, der gør det muligt at afdrage og tjene på deres investering. I sidste ende er det et politisk spørgsmål, hvad der er rimeligt -'både over for dem, der har investeret og over for dem der ikke har, men skal finansiere den fremtidige ordning. Sendt fra min iPad Ejer af et solcelleanlæg fra på 8.55 kwh peak. Paneler fra Exiom Solutions S.A. Er uddannet revisor. Rådgiver omkring Skat og beregninger på solcelleanlæg. |
|||
08-11-2012, 09:26
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Mere nyt fra "manden selv"
Han er så fuld af l..t !
|
|||
08-11-2012, 09:28
Besked: #3
|
|||
|
|||
Ja, manden er jo på niveau med den værste brugtbilsforhandler !!
Nogen som ved hvad han laver i Vietnam ? (Udover der er dejligt at være på denne årstid) |
|||
08-11-2012, 09:30
Besked: #4
|
|||
|
|||
Ja jeg kan godt se det er meget rimeligt, når vi står til at miste mindst 100.000 kr:
http://ing.dk/artikel/133910-solcelle-ej...ns-forslag Godt klaret, Martin Lidegaard! Danfoss TLX 6K+ Pro & 24 x ZnShine ZX5M 260W ![]() |
|||
08-11-2012, 09:35
Besked: #5
|
|||
|
|||
Allankj
Har sendt dig en mail , svarer du ikke ? Mvh Solsengen / Peter |
|||
08-11-2012, 10:19
Besked: #6
|
|||
|
|||
Hej Solsengen
Jeg har fået en besked fra dig men kan du ikke sende mig din mail adresse? Jeg har fået en besked fra dig men kunne ikke rigtig finde ud af at svare tilbage på den. Svare mig eventuelt som en personlig besked herinde på solcelledebat.dk Mvh Allan Ejer af et solcelleanlæg fra på 8.55 kwh peak. Paneler fra Exiom Solutions S.A. Er uddannet revisor. Rådgiver omkring Skat og beregninger på solcelleanlæg. |
|||
08-11-2012, 10:55
(Denne besked var sidst ændret: 08-11-2012 af 11:02 HypHest.)
Besked: #7
|
|||
|
|||
Fandt på Mandens fb, følgende opdatering :
[undefined=undefined]En del har spurgt, om jeg mener vores forslag lægger op til lovgivning med tilbagevirkende kraft. Det mener jeg ikke. Ifølge Gyldendals encyklopædi er "tilbagevirkende kraft, det forhold, at en regel i en lov eller anden retsforskrift skal gælde for handlinger, der er foretaget før reglens ikrafttræden. Uden for begrebet tilbagevirkende kraft falder de tilfælde, hvor den nye regel finder anvendels e på bestående retsforhold, men kun for fremtiden". Den sidste sætning er vigtig. Men det ændrer selvfølgelig ikke på, at folk skal have en rimelig ordning, der gør det muligt at afdrage og tjene på deres investering. I sidste ende er det et politisk spørgsmål, hvad der er rimeligt -'både over for dem, der har investeret og over for dem der ikke har, men skal finansiere den fremtidige ordning. Sendt fra min iPad[/undefined] Martin du er sgu nærmest mere snedig en mig og super til ordspil. Jeg tror dårlig jeg kan toppe denne. Jeg installerede GPS tracker med lyd og det hele i firmaets biler, så jeg kan holde øje med alt hvad bilerne blev brugt til. Jeg kunne også snuppe een der kørte privat fragtfirma ved siden af i vores bil og fyrer ham omgående. Jeg fik installeret trackeren i bilen under påskud om service og fik samtidig monteret en GPS navigation i forruden. Derefter skrev den ansatte under på at han var bekendt med at der var installeret GPS i bilen. Det var formuleret så det både kunne forståes som tracker og den i forruden. HA HA HAAAAA Martin. Vi ligner sgu hinanden lidt for meget. Du er godt nok en snedig rad. Godt gået gamle ven. Du ringer bare hvis du skal laves mere fusk. ses ![]() HypHest |
|||
08-11-2012, 11:16
Besked: #8
|
|||
|
|||
Semantik,.... really ?
Andre elegante forsvar fra store stolte mænd: "Sort arbejde hos Khader" "Jeg er aldrig testet positiv for doping" "I did not have sexual relations with that woman" -find selv på flere |
|||
09-11-2012, 07:39
(Denne besked var sidst ændret: 09-11-2012 af 07:41 kanut.)
Besked: #9
|
|||
|
|||
Efter at V har meld ud at de vil nedlægge veto mod dette forslag fra vore energiminister, og hvis det lykkes ham at stoppe forslaget, så er der ingen tvivl om at det bliver der. at min stemme skal sættes ved næste valg.
Jeg har siden jeg var 18 år stemt på de rødejeg er nu 58 år, men nu skal det være slut, når man ikke kan stole på hvad de siger, så er der ikke andet at gøre for mig, også fordi jeg gerne vil vise hvor meget det betyder for mig at min sats på solceller ikke falder på gulvet. Og solcellerne er intet værd med time-afregning, hvis vi når så langt at dette ånsvage forslag bliver vedtaget, vil jeg foreslå at vi alle tager lortet ned fra vores tage, bruger en stor hamme på lortet, for derefter at smide de ubrugelige solceller i forslagstilleren forhave. |
|||
09-11-2012, 10:14
Besked: #10
|
|||
|
|||
Typisk svar fra endnu en virkelighedsfjern politiker!
Svar dog på kritikken i stedet for at citere ordbøger - klovn! ![]() Danfoss Solar Inverter A/S - TLX Pro+ 6kW - Software ver. 3.40 Solar Frontier Ltd. / SF145-L CIS (Tyndfilm) 4,93 kWp - 43 m2 Idriftsat 18-6-2012 Nr. 1 på pv-log topliste DK 2012+13+14 |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|