Martin Lidegaard skriver på internettet:
|
08-11-2012, 13:15
Besked: #1
|
|||
|
|||
Martin Lidegaard skriver på internettet:
Martin Lidegaard:
Underskrevet ny aftale med Vietnam om udbredelse af energieffektivitet hos landets virksomheder. Aftalen er del af vores klimapolitiske handlingsspor, hvor vi arbejder med en række vækstøkonomier om at skabe grøn vækst. |
|||
08-11-2012, 13:23
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Martin Lidegaard skriver på internettet:
Huskede Vietnameserne at få ham til at love ikke at ændre aftalen med tilbagevirkende kraft, så de kunne sove roligt?
|
|||
08-11-2012, 13:27
Besked: #3
|
|||
|
|||
Er jo til grin at man vil skabe grønvækst i et andet land, og man slår det i stykker i ens eget?
|
|||
08-11-2012, 13:49
Besked: #4
|
|||
|
|||
Andres problemer er jo mere spændende end ens egne,
[/i] 28 stk. ZnShine ZXM5 195 SolarEdge SE10K Inverter + 28 OP250-LV optimizers Hilti Solar Mount. Taghældning 20 gr. sydvendt. |
|||
08-11-2012, 14:01
Besked: #5
|
|||
|
|||
(08-11-2012 13:23)F1240 Skrev: Huskede Vietnameserne at få ham til at love ikke at ændre aftalen med tilbagevirkende kraft, så de kunne sove roligt? DEN vil ML blive husket for life. 22 stk ZXM5 ZNShine 205 Wp 16 på taget og 6 på garagen Tag 45 gr. Gararge 30 gr. 2 stk TL-3000 Ever-solar incl PMU. |
|||
08-11-2012, 18:11
Besked: #6
|
|||
|
|||
Jeg forstår ikke hvad der sker i IKKE solcelle folks hoveder.
Hvad er det jeg ikke forstår her..
Jeg har aldig følt mig så jaget som efter jeg monterede solceller. Det er ikke noget man skal bringe op i en forsamlig man ikke kender godt. FX. Vi andre betaler dit forbrug. Elnettet "forurenes" med "uren" strøm. Hvis alle på en vila vej fik solceller overbelastes det lokale elnet. (for stor samtidighed faktor) Hvem skal betale for udbygningen af elnettet. Jeg har forsøgt med: Jeg laver strøm på det tidspunkt på døgnet hvor der er mest brug for den (har vest vendt anlæg) Jeg mener der er en godkendelse på de invertere der installeres (Har selv købt en Dansk med 3 faser- dog uden trafo) Jeg mener man skal betale en transport pris for at benytte elnettet baseret på KWh. Men betyder det så jeg ikke kan regne med at trække 3X35A fra nettet, fx hvis jeg får en ELbil og har jordvarme? Jeg skal selvfølgelig være med til at betale for udbygningen af el nettet gennem transport "afgift". Me nhvor er det lige alt dette vedrører en politiker?? Det er jo et infrastruktur problem. Jeg ville da meget hellere have et brev fra energinet om at det går over alt forventning med udbygningen af grøn energi, derfor vil der på sigt opstå stor belastning i elnettet. grundet el produktionen ikke sker centralt længere. Det er derfor nødvendingt at pålægge et transportgebyr på el der går "fra nettet ind i din måler" Dette er for at sikre den fremtidige udbygning / drift at nettet, idet du jo ikke betaler noget når du "lager" strøm fra dit anlæg på nettet. Mvh. Energinet |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|