250W ZN Shine paneler i sort på lager
|
09-11-2012, 20:12
Besked: #1
|
|||
|
|||
250W ZN Shine paneler i sort på lager
Hej med Jer
Vi har fået et parti 250W ZN Shine paneler i sort på lager som vi sælger til kr. 1975,- inkl. moms pr stk. Mvh René |
|||
15-11-2012, 19:38
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: 250W ZN Shine paneler i sort på lager
Endvidere har vi også fået paneler JA Solar 195W med sort kant hjem. Fredag kommer der Kinguo 195W med alu kant.
|
|||
18-11-2012, 09:42
Besked: #3
|
|||
|
|||
Vi har åbent i weekenden som alle andre solcelleleverandører ;o)
PT har vi Kinguo, JA Solar og ZN Shine paneler på lager. |
|||
18-11-2012, 10:11
Besked: #4
|
|||
|
|||
Mon det med solceller er lige som med julekalenderene, for så bliver panelerne billige på tirsdag
![]() Det er ingen glad smiley, da grunden er lidt sørgelig. NISSEN 51 stk PW 200 watt Black paneler 2 x Delta Solivia 3.0 EU G4 inverter Solivia gateway datalogger |
|||
19-11-2012, 12:21
(Denne besked var sidst ændret: 19-11-2012 af 12:22 billigesolceller.)
Besked: #5
|
|||
|
|||
Det tror jeg ikke de gør, for det første er den primære årsag til de faldende priser den store konkurrence der er kommet på det danske marked, og for det andet tror jeg ikke der er ret mange der har voldsomt mange paneler på lager. Vi oplever at blive kontaktet af kollegaer i branchen, som gerne vil benytte sig af de aftaler vi har på indkøb af paneler ;o)
Yderligere oplever vi stor efterspørgsel på paneler med sorte rammer, og det er lidt af en mangelvare i Europa, da det primært er danskere der ønsker denne type moduler, så set på europæisk plan står der ikke ret mange sorte paneler på lager. Men ingen tvivl om at efterspørgslen på private styrtdykker efter et lovforslag bliver fremsat. Men så er det jo ligegyldigt om prisen falder lidt på et anlæg da forringelsen af ordningen langt overgår et potentielt prisfald. Så derfor vil jeg da klart mene at man skal slå til nu! (og ja, vi vil da gerne have flere ordrer, det er jo det vi tjener penge på ;o)) |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|