SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Delta SOLIVIA 3.6 G4 TR opsætning af LVD (hvad er det)
10-11-2012, 16:28 (Denne besked var sidst ændret: 10-11-2012 af 17:33 beast.)
Besked: #1
beast Offline

Delta SOLIVIA 3.6 G4 TR opsætning af LVD (hvad er det)
Hej

Har selv hentet alt i Tyskland, monteret paneler etc. Installatøren tilsluttede inverter til nettet, men ville ikke opsætte inverter da han ikke kendte den. Det har jeg så selv klaret, men er lidt i tvivl om man skal vælge "DK LVD" som jeg har gjort (som jeg synes er det logiske valg). Men hvad betyder LVD egentligt og hvad er det egentlig jeg vælger?

Mvh
Benny

NB: Ser nu ud til at virke fint og var oppe på ca. 150 watt i dag kl 14:30 er det normalt produktion med 3.9 kw paneler?
Find
Citér
10-11-2012, 23:03
Besked: #2
Nissen Offline

RE: Delta SOLIVIA 3.6 G4 TR opsætning af LVD (hvad er det)
(10-11-2012 16:28)beast Skrev:  Hej

Har selv hentet alt i Tyskland, monteret paneler etc. Installatøren tilsluttede inverter til nettet, men ville ikke opsætte inverter da han ikke kendte den. Det har jeg så selv klaret, men er lidt i tvivl om man skal vælge "DK LVD" som jeg har gjort (som jeg synes er det logiske valg). Men hvad betyder LVD egentligt og hvad er det egentlig jeg vælger?

Mvh
Benny

NB: Ser nu ud til at virke fint og var oppe på ca. 150 watt i dag kl 14:30 er det normalt produktion med 3.9 kw paneler?

Hvad det er du stiller har jeg selv prøvet at finde ud af uden held, men det er rigtigt nok sat op og det er jo det vigtigste :-)

NISSEN
51 stk PW 200 watt Black paneler
2 x Delta Solivia 3.0 EU G4 inverter
Solivia gateway datalogger
Find
Citér
11-11-2012, 18:52
Besked: #3
Titan Offline

Den type elnet vi har i dk er LVD (du kan sikkert google hvad det står for). Det tyske er vist også LVD. Fandt tidligere en skematisk tegning af et LVD net.
Men den skal stå på DK-LVD.
Find
Citér
12-11-2012, 06:38
Besked: #4
beast Offline

Tak for bekræftigelsen, ser nu også ud til at køre fint ;-)

Har slået op at det står for Low Voltage Directive og har noget at gøre med net frekvenser og ydelse inverteren leverer til nettet.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering