Factory reset Kostal Piko
|
12-11-2012, 19:10
(Denne besked var sidst ændret: 12-11-2012 af 19:11 lasse.j.)
Besked: #1
|
|||
|
|||
Factory reset Kostal Piko
Hejsa
Er der nogen der ved hvordan man laver factory reset på en kostal piko inverter ? Kan det gøres uden at få en pc på ? Er kommet til at lave en ip på inverteren som min router ikke har i sit område .. Mine iper ligger fra 10.0.0.1 til 10.0.0.100 Kom til at lave inverter ipen om til 1.0.0.99 og nu kan jeg ikke komme i forbindelse med dyret og jeg har ikke noget krydset kabel , så jeg kan sætte den bærbar direkte til den ![]() Har læst i manualen, men kan ikke finde noget om det . Ja man må lære ,hvis man ikke kan holde pølserne for sig selv hehehe Mvh Lasse Med venlig hilsen Lasse.j Lj-discus.dk Discushobby.dk |
|||
12-11-2012, 19:19
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Factory reset Kostal Piko
Info på tysk her under
VH Hans ////////////////////// -------------------------------------------------------------------------------- PIKO[/align] 1. Wechselrichter und AC DC seitig spannungsfrei Schalten. 2. min Fünf Protokoller Warten (Kondensatoren!!) 3. Deckel abnehmen. 4. Disse DIP-Schalter Ländereinstellung wieder auf der neutral (alle unten) 5. Deckel drauf 6. WR und wieder unter Spannung anfahren 7. Es erscheint am DAS Display Symbol: kein Country eingestellt. Jetzt ist der WR wieder im Auslieferungszustand 8. Wechselrichter und AC DC seitig spannungsfrei Schalten. 9. min Fünf Protokoller Warten (Kondensatoren!!) 10. Disse DIP-Schalter wieder auf der Ländereinstellung "Deutschland" 11. Deckel drauf 12. WR und wieder unter Spannung anfahren 13. Jetzt ist der WR wieder unter der Serienummer erreichbar. 40 stk. monocrystalline Alex Solar 190 Inverter Fronius IG/Plus 60 Solar-log |
|||
12-11-2012, 21:28
Besked: #3
|
|||
|
|||
mvh bentpetersson http://www.psymagine.dk Anlægsinfo og fotos http://www.suntrol-portal.com/en/page/lillekobbel |
|||
10-12-2012, 21:07
Besked: #4
|
|||
|
|||
PIKO[/align]
1. Wechselrichter und AC DC seitig spannungsfrei Schalten. 2. min Fünf Protokoller Warten (Kondensatoren!!) 3. Deckel abnehmen. 4. Disse DIP-Schalter Ländereinstellung wieder auf der neutral (alle unten) 5. Deckel drauf 6. WR und wieder unter Spannung anfahren 7. Es erscheint am DAS Display Symbol: kein Country eingestellt. Jetzt ist der WR wieder im Auslieferungszustand 8. Wechselrichter und AC DC seitig spannungsfrei Schalten. 9. min Fünf Protokoller Warten (Kondensatoren!!) 10. Disse DIP-Schalter wieder auf der Ländereinstellung "Deutschland" 11. Deckel drauf 12. WR und wieder unter Spannung anfahren 13. Jetzt ist der WR wieder unter der Serienummer erreichbar. [/quote] Er der nogen der har prøvet denne metode til at resette deres Kostal Piko inverter? ________________________________________________________ 18 stk Algatec Mono black 255W Kostal Piko 4.2 |
|||
01-01-2013, 12:39
Besked: #5
|
|||
|
|||
Hej, Jeg kom til at lave samme nummer, som dig - tænkte mig ikke om da jeg satte IP'en... prøvede den ovennævnte fremgangsmåde efter at sporet tråden på et tysk forum - og det virker OK. Det ændrer kun ved kommunikationssetuppet - øvrige værdier forbliver urørte.
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|