SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
6 KW til 8 KW. ?
18-11-2012, 17:44
Besked: #1
kanut Offline

6 KW til 8 KW. ?
"Samtidig fjernes loftet på 6 KW" for solcelleanlæg står der i de nye regler, betyder det at jeg kan fjerne begrænsningen på 6 KW. og producere 8 KW. som mit anlæg er bygget til ?
Find
Citér
18-11-2012, 17:55
Besked: #2
klr Offline

RE: 6 KW til 8 KW. ?
(18-11-2012 17:44)kanut Skrev:  "Samtidig fjernes loftet på 6 KW" for solcelleanlæg står der i de nye regler, betyder det at jeg kan fjerne begrænsningen på 6 KW. og producere 8 KW. som mit anlæg er bygget til ?

Nu ved jeg ikke hvor du citerer fra? Men i den famøse aftale http://www.kemin.dk/Documents/Presse/201...tilWEB.pdf stå der ikke direkte noget om det - udover for nye anlæg.

Så med mindre du har en nyere autoritativ kilde, så tror jeg vi må afvente lovforslaget før vi (muligvis) kan se, om den kan fjernes for eksisterende anlæg.

Personligt tror jeg ikke vi får lov. Vi har jo fået såååå god en ordning nu - så nu skal vi ikke have den fordel. At så der er tale om ressourcespild er nok temmelig ligegyldigt. Der har været Jantelov inde over det her hele tiden.

[Billede: sollinkdyn.gif]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering