SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Danfoss data log til Clx portal
23-11-2012, 19:39
Besked: #1
Vanda Offline

Danfoss data log til Clx portal
jeg har tidligere downloadet data fra min tlx og har alle data liggende på min pc fra jeg startede med at lave strøm.
Jeg har en 20902N312_datalog fil og en 20902N312_energylog liggende.
Når jeg åbner dem i Excel, kan jeg se at der er data fra d.06/10 hvor anlægget blev sat i drift.
Hvordan skal jeg gøre for at få de data op på min clx portal?
Jeg har prøvet at uploade dem via ftp fra pc'en men efter et par timer er de forsvundet fra ftp mappen på clx portalen uden at der er kommet de ældste data med. Der vises kun data fra November.

Inverter: Danfoss TLX PRO+ 8
Paneler: 30 stk.Topsola TSM96-125M-B 250W sort mono
Orientering: 100 grader, 15 graders hældning
[Billede: ebfe816cdah0.png]
Find
Citér
23-11-2012, 23:56
Besked: #2
Horsens Offline

RE: Danfoss data log til Clx portal
Jeg uploader manuelt, et par gange om måneden, mine log filer via FTP til CLX Portal. Jeg har bemærket at når filerne forsvinder fra FTP'en så kommer de ikke ind på CLX Portal med det samme, men der kan godt gå en times tid eller mere.

Har du prøvet at tjekke måske dagen efter, om dine data er blevet importeret på CLX Portal?

Hvis de ikke er, så kan det måske være dine data er ugyldige på en eller anden måde. Jeg er ikke så meget inde i CLX Portal da jeg bruger PV-Log primært, men er der ikke en måde du evt manuelt kan indtaste data på, hvis det er? Ellers må de have en support der måske ved hvad der foregår.

Danfoss TLX 6K+ Pro & 24 x ZnShine ZX5M 260W
[Billede: 412563503.gif]
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering