SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Tilmelding energinet
24-11-2012, 20:04
Besked: #1
Niels als Offline

Tilmelding energinet
Hej ; forhandleren har send til melding til mit energi selskab, har ringet til dem (SE syd energi) og de siger, de tilmelder mig til energinet, men jeg har ikke givet dem mit cpr. det er en ny regel fra juli måned, at energi selskab tilmelder brugeren til energi net danmark, sagde de hos SE da jeg ringe til dem. Bare så man ikke på grund en fejl hos det lokalt energi selskab, overskrider 30 dages reglen om tilmelding til energinet, og mister adgang nettomåler ordningen. forhandeler har ved tilmelding hos energi selskab anført at anlægget er tilslutte pr. 14/11-12, men det bliver sagsynlinvis først tilsluttet 28/11-12, er det et problem?

5,85 kWp, bestående af 30 stk. 195 Wp Jinko solar paneler samt 1 stk.kosta 5,5. 23 gr taghældning, 125 g SØ
Anlægget blev taget i brug den 11.dec. 2012 Syd Danmark, Øen Als

http://www.suntrol-portal.com/en/page/niels-als/day
Find
Citér
25-11-2012, 15:01
Besked: #2
Hessel75 Offline

RE: Tilmelding energinet
Som jeg har forstået det er det datoen på tildmeldingen til dit energi selskab (senest 20. december) som er gældende. Hvornår Energinet får besked er ikke afgørende for om du kan komme med på ordningen. Det ville heller ikke være fair da de tilsyneladende skal bruge 12-14 uger på at behandle og genere en automatisk digital kode... Kors i hytten for en gang sløs!!! Ufatteligt at der ikke er kommet en sag ud af det!!!!

Hessel75
Aalborg, 15 grader hældning, Syd
28 stk 240watt Bosch Solar Module c-Si M60S EU30117
Danfoss TLX 6kw Pro+ CLX Home
http://el.hesselvang.dk
WWW Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering