Ho Ho Ho ja så nærmer de sig omsider topsola
|
01-12-2012, 12:55
Besked: #1
|
|||
|
|||
Ho Ho Ho ja så nærmer de sig omsider topsola
Lad mig sige det lige ud jeg er helt blank næsten med hensyn til tilslutningen af mine solceller jeg har monteret skinder og er klar det var nemt. men så er spårgsmålet hvordan skal solcellerne forbindes til inverteren.
jeg har egentligt bare tænkt at lave 2 strenge med 9 i hver men er det smart jeg kan fornemme at det skal gøres anderledes så jeg mangler hjælp please. jeg kan måske hjælpe på anden vis bor i næstved området 18 stk Topsola tsm96 250w-b har ikke fået nogen specifikationer endnu men måske kender nogen dem Kostal piko 4,2 kw 15 grader fra syd mod vest 25 graders taghældning vi har et forbrug om året på 3700 kw 2 voksne 2 børn under 10 |
|||
01-12-2012, 13:11
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Ho Ho Ho ja så nærmer de sig omsider topsola
2x9 ser fint ud.
Povl H. Pedersen - Brabrand Solutronic SP100-DK inverter 28 stk LG MonoX Black 250W (14 SW, 14 E - Az: 25 gr). ![]() ![]() |
|||
01-12-2012, 13:35
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Ho Ho Ho ja så nærmer de sig omsider topsola
Hej poulhp det er jeg da glad for at høre. man hører jo så meget alle mulige steder fra med alt muligt omkring indelingen af solceller og om tilslutningen til inverteren for dig og andre virker det lige til hvordan kunne man ellers indele solcellerne med fordele og kender du topsolas solceller
|
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|