Eldirektør bruger kun 20 procent af solstrømmen selv
|
11-12-2012, 10:31
Besked: #1
|
|||
|
|||
Eldirektør bruger kun 20 procent af solstrømmen selv | |||
11-12-2012, 10:44
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Eldirektør bruger kun 20 procent af solstrømmen selv
Hædersmand!
![]() |
|||
11-12-2012, 18:18
(Denne besked var sidst ændret: 11-12-2012 af 18:18 LundMilo.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
Jeg synes det mest skræmmende er at regeringen siger at de 40 % er et udtryk for det gennemsnitlige forbrugsmønster, når de er de eneste der kan nå frem til det tal. Måske er det fordi de ikke har kigget på reelle tal, men tallet bare er grebet ud af den blå luft.
Det er bekymrende at man laver lovgivning på baggrund af en gættekonkurrence. Mvh. Michael |
|||
11-12-2012, 20:32
Besked: #4
|
|||
|
|||
(11-12-2012 18:18)LundMilo Skrev: Jeg synes det mest skræmmende er at regeringen siger at de 40 % er et udtryk for det gennemsnitlige forbrugsmønster, Det er det man kalder lovjask! ![]() |
|||
11-12-2012, 20:46
Besked: #5
|
|||
|
|||
Ja, trist når lovgivning baserer sig på fuldstændig forkert grundlag. Det er desværre nok hverken første eller sidste gang det sker.
Nogle gange undrer det mig hvad pokker der foregår i hovedet på visse politikere. - Tænk sig at folk har den frækhed at købe solceller, nu hvor vi som politikere af flere omgange har lavet det super attraktivt... Nej, det laver vi om, for folk burde vide at vi laver ikke noget til fordel for nogen... eller - vi vil som politikere godt have danskerne til at leve sundere, så vi øger afgifterne på sukker og fedt. Næ hov, nu kører danskerne til Tyskland mm. for at købe dette og vi går glip af arbejdspladser og indtægter. Næ, det kunne vi da på ingen måde havde forudset... Hvad bliver det næste? Vi vil som politikere godt have danskerne til at køre i mere miljøvenlige biler, så derfor gør vi små og miljøvenlige biler mere attraktive end større benzinslugere. Hmmm, nu køber de skiderikker sørme små biler som giver staten mindre i registreringsafgift, ejerafgift og brændstofafgift. Hvordan kan vi dog få de penge hjem igen... Tænke tænke... |
|||
11-12-2012, 20:51
Besked: #6
|
|||
|
|||
(11-12-2012 20:46)Abyssinier Skrev: Hmmm, nu køber de skiderikker sørme små biler som giver staten mindre i registreringsafgift, ejerafgift og brændstofafgift. Hvordan kan vi dog få de penge hjem igen... Tænke tænke... Jeg har tænkt: vi skal have en reform - og en historisk aftale. Det er alt nuomdage - og det lyder godt. Vi andre kalder det hovsaløsninger. ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|