SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Energinetdk's oplysninger
24-01-2013, 22:13
Besked: #1
FlemmingS Offline

Energinetdk's oplysninger
Hej

Mit anlæg er fra før den tid man kunne tilmælde sig netto målerordningen med nem id, osv.
Er det muligt for jer andre med nemid, at logge ind og se jeres stamdata ?

Når jeg logger ind på energinetdk, kan jeg stort set kun vælge; "Anmod om nettoafregning"
Find
Citér
24-01-2013, 22:27 (Denne besked var sidst ændret: 24-01-2013 af 22:28 bentpetersson.)
Besked: #2
bentpetersson Offline

RE: Energinetdk's oplysninger
Jeg tror ikke, at det er muligt at logge sig ind. Da du afgav data ved tilmeldingen, havde du mulighed for at lave en kopi af dine oplyste data. Mere er der jo ikke behov for

mvh bentpetersson
http://www.psymagine.dk
Anlægsinfo og fotos http://www.suntrol-portal.com/en/page/lillekobbel
WWW Find
Citér
25-01-2013, 01:17
Besked: #3
Lond Offline

RE: Energinetdk's oplysninger
Jeg skulle tilmelde mit anlæg til nettoafregning for et par dage siden men hver gange jeg skulle sige ja til en sikkerhedsadvarsel låste computeren og måtte startes op på ny. Det samme skete da jeg forsøgte med konens Apple. Jeg ringede ind til Energinet og en venlig dame fortalte at der var knas med opkoblingen og der blev arbejdet på det. Hun sendte mig så en mail med et link der heller ikke virkede men heldigvis også et vedhæftet ansøgningsskema som jeg skannede ind og returnerede.
En anden pudsighed er at jeg tilmeldte 4 anlæg samtidig til det stedlige elselskab men indtil nu har jeg kun fået GSRN nummer og kode til nettoafregning til 2 anlæg og det med et par dages mellemrum.

70 stk Renesola 250W Poly 1x 7000 kWp og 3x 3500 kWp. REB2B stativ
Hældning 15 mod ssv. Fronius IG plus 60V-2 og 3xFronius IG plus 30
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering