SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Hvem laver mest strøm
19-04-2012, 20:43
Besked: #1
miro Offline

Hvem laver mest strøm
Det kunne være sjovt at få lidt fakta om hvem der får presset mest ud af deres solceller 8-)
kunne der her i forummet laves et modul/excel ark således man kunne taste sit anlægstr. og antal Kwh ind.
forestiller mig at man dividerer total Kwh for en dag med den installeret Kwp ??
WWW Find
Citér
19-04-2012, 21:28
Besked: #2
psj Offline

RE: Hvem laver mest strøm
(19-04-2012 20:43)miro Skrev:  Det kunne være sjovt at få lidt fakta om hvem der får presset mest ud af deres solceller 8-)
kunne der her i forummet laves et modul/excel ark således man kunne taste sit anlægstr. og antal Kwh ind.
forestiller mig at man dividerer total Kwh for en dag med den installeret Kwp ??

Hej miro

Jeg vil opfordre til, at du indlægger dine data på pv-log.com. De har nu fået en Danmarksafdeling, og jo flere der kommer med, jo bedre data kommer der for Danmark. Det gode ved den side er netop, at den viser data i kwh pr. kwp, så man kan sammenligne anlæg på tværs af anlægsstørrelser. Og så kan man enten uploade data fra sin datalogger eller indtaste dagens produktion manuelt - så alle kan være med.

Se mit anlæg: mit anlæg på pv-log.com

psj
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering