Upload til Suntrol
|
15-02-2013, 22:06
Besked: #1
|
|||
|
|||
Upload til Suntrol
Hej,
Jeg er ved at blive sindsyg!! ![]() Jeg har læst alle indlæg omkring emnet og prøvet nærmest alt. Jeg kan tilgå inverteren via ip addressen hvis kablet er sat i modemet men hvis jeg smider det i routeren kan jeg ikke, og den vil ikke uploade nogen af stederne. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, har som sagt prøvet rigtig mange ting. Der er jo nogen som har fået det til at virke, kunne en af jer ikke skrive en beskrivelse af hvordan? Jeg ville være super taknemmelig ![]() På forhånd mange tak. 24 stk. Q-Cells Peak BLK 255 PIKO 5,5 Orientering: 20gr ssw Hældning: 25gr |
|||
16-02-2013, 08:39
(Denne besked var sidst ændret: 16-02-2013 af 08:41 ynwa.)
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Upload til Suntrol
Har din inverter fast IP ?, hvis nej giv den det.
Hvis ja, og modem og router ikke er på samme subnet er det derfor du ikke kan forbinde dig til den. Du giver din inverter en IP på det subnet din router deler IP adresser ud til. I inverter sætter du gateway/router til inderside af din router, samt en valid DNS. se hvordan mit opsæt ser ud på billede herunder Når du så kan connecte til Inverter når den er sat i router, skriver du følgende i Portal-Code PB531 og derefter go online. Men du skal først have oprettet dig på Suntrol, den del er der god en nem PDF guide til på deres side http://sol.ynwa.dk/ |
|||
16-02-2013, 16:59
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Upload til Suntrol
Yes , nu ser det ud som om der er hul igennem,
Det var det med den faste ip i routerens område, den Havde jeg ikke fanget, i de andre indlæg. Jeg siger mange tak ![]() 24 stk. Q-Cells Peak BLK 255 PIKO 5,5 Orientering: 20gr ssw Hældning: 25gr |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|