SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
VIRIDIS
21-02-2013, 22:36
Besked: #1
Ullum Offline

VIRIDIS
Hej :-)

Andre der har købt ved VIRIDIS Solar System A/S høre gerne om afaring med købet, har selv købt der med blandede oplevelser.

Venligst

Jesper

1 stk. Solutronic SP100
39 stk Jinko solpanele-195Wp.
45 grader syd
Find
Citér
21-02-2013, 22:37
Besked: #2
Ullum Offline

RE: VIRIDIS
http://www.viridissolar.dk/

:-)

1 stk. Solutronic SP100
45 grader syd
Find
Citér
24-02-2013, 15:41
Besked: #3
mihejsel Offline

(21-02-2013 22:36)Ullum Skrev:  Hej :-)

Andre der har købt ved VIRIDIS Solar System A/S høre gerne om afaring med købet, har selv købt der med blandede oplevelser.

Venligst

Jesper

Hej Jesper

Jeg kender ikke firmaet, men kan bidrage med lidt oplysninger:
  • Aktieselskabet hed indtil 2010 Elephant A/S og importerede og solgte elhegn. Selskabet er ejet af Stensdal Group A/S
  • Indtil 21. feb. 2013 var Elephant A/S registreret som binavn til Viridis Solar Systems, - nu har de i stedet registreret Viridis Solar A/S som binavn
  • Regnskabet for 2011 viser at aktiekapitalen ikke er til stede i selskabet
  • De markedsfører sig aggressivt overfor landmænd i landbrugsblade og aviser sammen med 3S for at finde "solfarmere" se bl.a. 3s.dk - solfarmer
  • De fleste af telefonnumrene på firmaets kontaktside er ikke registreret til firmaet, men til privatpersoner.

Jeg hører gerne om dine "blandede" oplevelser og kan bidrage med lidt flere oplysninger, hvis du f.eks. sender mig en pb.

Men der må da være andre som kender mere til firmaet.....??

\ Michael

3,42kWp Sunclass SC-190-72M + SMA SB3000-TL20
Produktionsdata + forbrug for Lilleringvej 39, 8462 Harlev
Find
Citér
08-05-2013, 09:59
Besked: #4
Ullum Offline

Hej Michael

Tak for svaret. :-)

1 stk. Solutronic SP100
45 grader syd
Find
Citér
08-05-2013, 10:04
Besked: #5
Ullum Offline

Viridissolar

Har fået opsat solceller, i december mdr, og har lært følgende:

13 siders kontrakt, lige lovlig meget for et simpelt anlæg. burde nok havde sagt fra der, men var tids presset, p.g.a den gamle ordning.

Vigtig vigtigt .Første råd skal være , frasig dig ikke den byggesagkynding,, Selv om de råder dig til det, da der til alle tvivls spørgsmål bagefter, kun er et standard svar, du har fra skrevet dig retten til byggesagkynding.Det med virker bl.a. at ydelses garantien fra falder. Der er kun produkt garanti tilbage.

Alle ønsker skal være på skrift, ellers gælder de ikke, ( de kan ikke husk det man aftalte mundtlig. )

Det er ikke danske tømrer der sætter det op, sværere at snakke med.

Overholder ikke retnings ligner fra Danmarks teknologisk institut, når beslag ikke sider på spærene.

Lav om på de fem linier banken skal sende til dem, om at der penge sat tilside. Ellers kan de hæve deres penge når som helst, hvis de mener de er færdig.
Henvender sig til din bank og ikke dig når de mener pengene skal falde.

Noget af utilfredsheden hænger nok også sammen med man selv er håndværker ( elektriker) og ved hvordan man vil have tingene lavet.

Men i forhold til mange andre skal jeg være glad mit er oppe og tilmeldt den gamle ordning.

Lækker inverter der ikke larmer og ser pæn ud. Nu håber vi bare solen skinner, og det levere det antal Watt det skal.

GOD SOMMER med masse af sol :-)

1 stk. Solutronic SP100
45 grader syd
Find
Citér
16-05-2013, 21:37
Besked: #6
Blik og Lavenergi Offline

Vigtig vigtigt .Første råd skal være , frasig dig ikke den byggesagkynding,, Selv om de råder dig til det, da der til alle tvivls spørgsmål bagefter, kun er et standard svar, du har fra skrevet dig retten til byggesagkynding.Det med virker bl.a. at ydelses garantien fra falder. Der er kun produkt garanti tilbage.

jeg kan slet ikke forstå at du skriver under hvis det er en del af kontrakten hvis man ikke kan stå ved det man har lavet over for en børnesagkyndige
så må firmaet jo på forhånd vide at det ikke er ok det de laver
tag det ikke ile op bare min mening
men som du skriver det skulle gå stærkt til sidst

MVH Rolan Pless
Blik og Lavenergi / solcellesupport
WWW Find
Citér
16-05-2013, 22:27
Besked: #7
Sol Offline

Hvis dansk lov siger du må benytte en byggesagkyndig i en tvist, så er kontrakten sandsynligvis ugyldig. Hvis du kan finde punkter som ikke har været belyst ordentligt vil den være ugyldig, hvis den har haft til hensigt at udnytte leverandørens bedreviden mod din uvidenhed kan den være ugyldig. Desværre for dem der forsøgte at levere god service til den nødvendige pris var der mange plattenslagere som løb med gevinsterne, og nu er mange af dem så lukket, men kunderne fik sine "billige" solcelle anlæg.
Find
Citér
16-05-2013, 22:35
Besked: #8
Blik og Lavenergi Offline

(16-05-2013 22:27)Sol Skrev:  Hvis dansk lov siger du må benytte en byggesagkyndig i en tvist, så er kontrakten sandsynligvis ugyldig. Hvis du kan finde punkter som ikke har været belyst ordentligt vil den være ugyldig, hvis den har haft til hensigt at udnytte leverandørens bedreviden mod din uvidenhed kan den være ugyldig. Desværre for dem der forsøgte at levere god service til den nødvendige pris var der mange plattenslagere som løb med gevinsterne, og nu er mange af dem så lukket, men kunderne fik sine "billige" solcelle anlæg.

ja det har du sikkert ret i jeg tænkte lidt af det samme selv men fik ikke skrevet det også fordi jura er noget underligt noget man kan være sikker i sin sag og alligevel tabe

desvære giver jeg dig også ret i din sidste bemærkning
WWW Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering