Danfoss CLX Home - manglende data
|
21-03-2013, 20:29
Besked: #1
|
|||
|
|||
Danfoss CLX Home - manglende data
Hej.
Jeg har åbenbart haft et udfald på min CLX Home siden tirsdag kl. 15.10. Den har ikke oploadet data til CLX portalen før jeg genstartede router og CLX Home i eftermiddag. Jeg regnede egentlig med at data for perioden ville blive uploadet efterfølgende, men på CLX portalen er der ikke registreret noget for perioden, men jeg kan se at nye data bliver uploaded. Danfoss SolarApp har virket fint lokalt mht. realtidsdata og har hver dag kunne oplyse mig om dagsproduktion, så CLX´en HAR registreret produktionen. Nogen der har et bud på om det er muligt at få de gamle data op på CLX portalen? Hilsen Lars |
|||
25-03-2013, 08:55
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Danfoss CLX Home - manglende data
En opdatering:
Jeg har haft CLX Home kørende i godt en måned og er yderst tilfreds med realtidsmålingerne, som kan tilgås gennem app eller browser. Desværre er jeg lidt af en data-nørd og på det punkt har integrationen med CLX portalen desværre vist sig at være ubrugelig. 2 gange af har CLX´en tabt forbindelsen til internettet og derved ikke uploaded data. Efterfølgende genstart har betydet at logfiler igen uploades korrekt, men kun nye data, hvilket har bevirket at data ikke længere er korrekte på portalen. Jeg mangler data for både hele og halve dage og nogle tilfælde ser det graferne meget underlige ud. Hvis man så bare selv kunne udlæse logfilerne fra CLX´en eller inverten (TLX ikke Pro), men det kan åbenbart ikke lade sig gøre uden at skulle kode det selv. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|