SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
montage af paneler på fladt garagetag (Wilberts-solar)
25-04-2012, 16:44
Besked: #1
gummitrolden Offline

montage af paneler på fladt garagetag (Wilberts-solar)
Hej allesammen,

Er der nogen der har erfaring med at montere paneler på et fladt garagetag med tagpap?
Jeg har fået et fornuftig tilbud fra Wilberts, som jeg nok er blevet fristet af.

Jeg har bedt om at få lidt brochure /skitser på det udstyr han leverer til montage -men det har været lidt småt med facts om dette.
Er der nogen har billeder /tegninger på det beslag Wilberts leverer til flade tage?

Som det ses af det vedhæftede billede, har garagetaget fald og det skal
man jo gerne kunne korrigere for ved opstillingen af panelerne.

Håber der nogen der har forslag til beslag til montage, såfremt Wilberts beslag ikke er velegnet.

Med venlig hilsen
Gummitrolden

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

Find
Citér
25-04-2012, 18:31
Besked: #2
psj Offline

RE: montage af paneler på fladt garagetag (Wilberts-solar)
(25-04-2012 16:44)gummitrolden Skrev:  Hej allesammen,

Er der nogen der har erfaring med at montere paneler på et fladt garagetag med tagpap?
Jeg har fået et fornuftig tilbud fra Wilberts, som jeg nok er blevet fristet af.

Jeg har bedt om at få lidt brochure /skitser på det udstyr han leverer til montage -men det har været lidt småt med facts om dette.
Er der nogen har billeder /tegninger på det beslag Wilberts leverer til flade tage?

Som det ses af det vedhæftede billede, har garagetaget fald og det skal
man jo gerne kunne korrigere for ved opstillingen af panelerne.

Håber der nogen der har forslag til beslag til montage, såfremt Wilberts beslag ikke er velegnet.

Med venlig hilsen
Gummitrolden

Hej

Jeg har monteret et anlæg fra Wilberts på fladt tag. Se under billeder af anlæg - her finder du en tråd, som beskriver anlægget, og også hvordan jeg har monteret.

psj.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering