SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
CLX portalen er blevet sur på mig
10-04-2013, 13:11
Besked: #1
mrwee Offline

CLX portalen er blevet sur på mig
Efter at have uploaded data i en kort periode, er CLX portalen begyndt at ignorere mig :-(.

Nu har jeg slettet min "plant" og oprettet en ny. Jeg uploader og uploader, men intet kommer på portalen.

Er der noget med navngivningen af selve inverteren kontra navngivning på portalen eller ?

Anlæg: Danfoss 6KW TLX-Pro+ | 35 x 250W Himin HG-250S mono paneler på 2 tagflader (22 samt 13 paneler). Stik syd, 15 graders hældning på taget.
Find
Citér
10-04-2013, 15:25
Besked: #2
Hessel75 Offline

RE: CLX portalen er blevet sur på mig
Jeg har haft CLX portal i nogle måneder uden problemer. Men de sidste dage har jeg osse haft problemer. Idag har jeg osse problemer med Danfoss Solar App'en... Den har ellers virket upåklageligt siden starten...!!??? Andre der har haft lignende problemer og har et godt råd...!!??

Hessel75
Aalborg, 15 grader hældning, Syd
28 stk 240watt Bosch Solar Module c-Si M60S EU30117
Danfoss TLX 6kw Pro+ CLX Home
http://el.hesselvang.dk
WWW Find
Citér
10-04-2013, 16:22
Besked: #3
tagestavsdal Offline

Tim Mrwee

Har du set i din inverter under
Status opladstatus

Et par gange har min haft problemer der.
Jeg har måttet slukke for inverter og genstarte, når den var gået helt ud, om aftenen tog det 30-40 minutter
Sikkert fordi PV siden stadig leverede energi.

Først efter en sådanne koldestes fik eg opladede igen.

Måske/måske ikke vil det være der dit problem er.

Hilsen Tage
Find
Citér
10-04-2013, 17:02
Besked: #4
mrwee Offline

Hej,

Jeg uploader til min egen FTP server og derfra til CLX portalen. Jeg kan se at filerne havner på Danfoss' FTP server fint nok, men intet "slår igennem" på portalen.

Anlæg: Danfoss 6KW TLX-Pro+ | 35 x 250W Himin HG-250S mono paneler på 2 tagflader (22 samt 13 paneler). Stik syd, 15 graders hældning på taget.
Find
Citér
10-04-2013, 18:13
Besked: #5
mrwee Offline

Flippet..... Lige som jeg troede CLX portalen og jeg, aldrig skulle snakke sammen igen (Der er trods alt gået en uge), så kom der her til eftermiddag data :-)

Gad vide om portalen læser med på solcelledebat.dk? Tongue

Find
Citér
11-04-2013, 15:02
Besked: #6
DSI Training
Gæst

Hej.

Pt. foregår der et arbejde med at optimere CLX portalen. I 2. kvartal idriftsættes nye, større og flere servere som fremadrettet er i stand til at understøtte det hastigt stigende antal brugere på systemet.

Så arbejdes der med generelle optimeringer på de bagved liggende processer til styring af databaser som også implementeres i 2. kvartal.

Desuden kommer de ny funktionalitet mht. e-mail fra systemet.
Citér
11-04-2013, 20:05
Besked: #7
Hessel75 Offline

Lyder yderst spændende... Kan du løfte sløret for det med email eller er det stadig "top secret" Dennis...!? Ellers venter vi bare i spænding :-)

Hessel75
Aalborg, 15 grader hældning, Syd
28 stk 240watt Bosch Solar Module c-Si M60S EU30117
Danfoss TLX 6kw Pro+ CLX Home
http://el.hesselvang.dk
WWW Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering