Kendskab til greenenergynordic.dk
|
16-04-2013, 21:18
Besked: #1
|
|||
|
|||
Kendskab til greenenergynordic.dk
Hejsa,
Er der nogle som har kendskab til, eller erfaringer med greenenergynordic.dk? Vi har snakket lidt med dem, og umiddelbart lyder deres tilbud godt, men ville være dejligt med lidt erfaringer hvis muligt Pft |
|||
16-04-2013, 21:41
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Kendskab til greenenergynordic.dk
jeg har hørt om navnet men kender ikke andet til dem
du skal tjekke om deres anlæg er godt du kan ikke gå ud fra om deres iverter er på positiv listen da det eneste du kan bruge den til er om den er godkendt til dk ikke hvor god den er men er det en europæisk iverter er du mere sikker og nok det aller vigtigste er hvor dan de montere anlægget få en udførlig beskrivelse om hvordan de montere det boring igennem tegl skal du ikke akseptere MVH Rolan |
|||
16-04-2013, 21:56
Besked: #3
|
|||
|
|||
Der er følgende inverter med i tilbuddet: SMA 8000TL/20
Jeg kender endnu ikke så meget til selve monteringen, det vil jeg høre dem om, men jeg ved der bruges würth montageskinner. Om det er godt ved jeg ærligt ikke ![]() |
|||
16-04-2013, 22:07
Besked: #4
|
|||
|
|||
(16-04-2013 21:56)Hellum Skrev: Der er følgende inverter med i tilbuddet: SMA 8000TL/20 Sma inventere er en af markedets beste og min egen favorit wurth monterings system er også ok der skal bruges stok skruer til montering på eternit jeg andbefaler en forstærkning af dine lægter da det er meget svært at ramme spærene da man skal ramme i toppen af buen og det er næsten umuligt er det et 70 typehus er det også en meget god ide at kontrollere bære evnen på dit tag evt få en tømmer til at kikke på det ( HUSK UNDERSKRIFT FRA HAM HVIS HAN SIGER DET KAN HOLDE ) men så vidt jeg husker har firmaet været på markedet et stk tid så det kan de nok også forklare lidt om MVH Rolan |
|||
17-04-2013, 09:54
Besked: #5
|
|||
|
|||
Et tag holder i ca 50 år og skal solcellerne ligge på taget i 30 år så er det en god ide at tænke sig om hvis taget er oppe i alderen.
husk at lægterne af ældre dato er spinklere end der bruges i dag samt de knækker nemt når man fjerner pladerne og står på lægterne. ![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|