SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 

Stjerner:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Threaded Mode | Linear Mode
Stort parti RJ45 kabler
12-06-2013, 10:49
Besked: #1
t-k Offline

Stort parti RJ45 kabler
Hej med jer,

Jeg er ikke helt sikker på jeg husker rigtigt, men jeg mener da at man i mange solcelleinstallationer bruger en del RJ45 kabler?

Jeg købte på et tidspunkt en ordentlig omgang RJ45 netværkskabel som var fejlfarvet. Nu har jeg så haft dem stående på loftet i et par år og jeg tænkte, at jeg hellere måtte få gjort noget ved det.

Der er tale om kabler som disse: http://www.kabelmix.dk/shop/hvidt-cat5-n...-389p.html

Kablerne er ikke hvide, de har et grønligt skær over sig.

Jeg har 20 kabler som jeg ønsker at sælge samlet til 500 kroner + forsendelse.

Jeg håber der sidder en installatør eller lignende derude som kunne være interesseret.

Kontakt mig her på forummet Smile
Find
Citér
12-06-2013, 11:45
Besked: #2
tagestavsdal Offline

RE: Stort parti RJ45 kabler
(12-06-2013 10:49)t-k Skrev:  Hej med jer,

Jeg er ikke helt sikker på jeg husker rigtigt, men jeg mener da at man i mange solcelleinstallationer bruger en del RJ45 kabler?

Jeg købte på et tidspunkt en ordentlig omgang RJ45 netværkskabel som var fejlfarvet. Nu har jeg så haft dem stående på loftet i et par år og jeg tænkte, at jeg hellere måtte få gjort noget ved det.

Der er tale om kabler som disse: http://www.kabelmix.dk/shop/hvidt-cat5-n...-389p.html

Kablerne er ikke hvide, de har et grønligt skær over sig.

Jeg har 20 kabler som jeg ønsker at sælge samlet til 500 kroner + forsendelse.

Jeg håber der sidder en installatør eller lignende derude som kunne være interesseret.

Kontakt mig her på forummet Smile

Du husker såment forkert.
Man bruger højst er RJ45 kabel til en installation, og der for at kunne fjernaflæseinverteren. (Måske bruger man 2kabler,hvisman har 2 invertere)

Tage
Find
Citér
12-06-2013, 11:51
Besked: #3
t-k Offline

Hmmm... Min fejl, beklager min uvidenhed.

Men hvis man bare bruger 1 kabel, så kunne det måske fortsat tænkes, at en installatør kunne bruge 20 stk Wink
Find
Citér
26-06-2013, 03:14
Besked: #4
mrvtec Offline

Mon der i det hele taget bliver installeret 20 anlæg totalt mere i Danmark?

Bare lidt galgenhumor. Jeg beklager og kan sige at jeg var positiv overrasket da installatøren der installerede mit anlæg, havde et 10 meter cat5e kabel med. Det jeg selv havde købt for at være forudseende var for kort.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering