Husk at checkke HPFI-relæet
|
19-06-2013, 23:04
Besked: #1
|
|||
|
|||
Husk at checkke HPFI-relæet
Dagens tropiske tordenvejr havde trippet HPFI-relæet til komfuret da vi kom hjem, men det var først ved aftentid at jeg fandt på at checkke solcellernes HPFI'er, og de var slået fra ved 15:10-tiden.
Det ser ud tiil, at skyerne havde været ret mørke, så jeg tror ikke jeg er gået glip af meget. Men de næste dage giver sikkert en hel del kWh, jeg kunne have mistet, hvis jeg ikke lige havde checkket. pvoutput burde nok give mig en alert, men hvis jeg først får den efter jeg kører på arbejde, er det alligevel ærgeligt ikke at kunne gøre noget. Så husk at checkke efter tordenvejr. http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=19533&sid=17383 |
|||
20-06-2013, 12:13
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Husk at checkke HPFI-relæet
(19-06-2013 23:04)leifnel Skrev: Dagens tropiske tordenvejr havde trippet HPFI-relæet til komfuret da vi kom hjem, men det var først ved aftentid at jeg fandt på at checkke solcellernes HPFI'er, og de var slået fra ved 15:10-tiden. Den samme oplevelse oplevede jeg. Desværre var jeg udenbys i et par dage og opdagede det først dagen efter jeg kom hjem. Heldigvis var der ikke så megen sol. Så ved jeg det og at relæet virker som det skal, betryggende. Steen |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|