SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Konkursauktion 125 solcelleanlæg
23-09-2013, 13:50
Besked: #1
Auktionshuset DAB Offline

Konkursauktion 125 solcelleanlæg
Hej,

Jeg vil bare gøre mulige interesserede i, at vi holder online konkursauktioner over 125 solcelleanlæg. De første numre starter med løbe ud tirsdag aften.

Anlæggene er med paneler og inverter men ikke beslag og skinner.

De sælges med fabriksgaranti på paneler og invertere.

I kan læse yderligere info. om anlægene her - http://www.auktionshuset.dk

Med venlig hilsen
Tom Christensen
Auktionshuset
Find
Citér
23-09-2013, 22:00 (Denne besked var sidst ændret: 23-09-2013 af 22:04 DerHansi.)
Besked: #2
DerHansi Offline

RE: Konkursauktion 125 solcelleanlæg
(23-09-2013 18:31)max Skrev:  har i en computer der selv forhøjer budene
kan ikke forstå at mange af budene ligger inden for det samme 2 sek.
på mange af anlægene 10.13.47 og 10.13.48

Ha,ha Max, jeg tror du har fat i noget helt rigtigt der. I min begrebsverden er størstedelen af de der on-line auktionshuse det rene pl.. og sv.... og jeg synes ikke hjemmesiden ligefrem afkræfter at de er nogle af de slemme drenge. Omvendt må man sige de har eksisteret i 30 år (uden "kontant" har været forbi :-))

VH DerHansi

TLX Pro 6,2 :-)
30 stk 250 w LG paneler
Jordbaseret anlæg
Find
Citér
24-09-2013, 07:23
Besked: #3
ajacobs Offline

Jeg ved ikke om auktionshuset er reelle eller ej, men hvis man køber anlæg til de priser det nu er budt op til, så har man fortjent at blive snydt, husk at der bliver lagt 50% oveni prisen i gebyr og moms, og det betyder at man kan købe billigere anlæg i Tyskland med garanti og support osv.

Kostal 10.1
45 stk. LongBai solar 200W mono
Produktion
Fritids solcellepusher
Find
Citér
24-09-2013, 08:56
Besked: #4
Holbæk Offline

Ja, med de priser som de er budt til nu, kan man jo slet ikke forstå at aktivsol er gået konkurs i første omgang..
Find
Citér
24-09-2013, 11:49
Besked: #5
Auktionshuset DAB Offline

Hej,

Tak for interessen.

1. Vi er et auktionshus som kun har konkursauktioner. Det vil sige, vi sælger varelagre, driftsmidler m.m. for kuratorer, pantahavere m.m. Ja, vi har eksisteret i mange år og er et seriøst auktionshus!

2. Da det er konkursauktioner vi kun har - er der ingen minimumspriser. Der er kun de bud som vores kunder giver. Årsagen til at der sommetider lægges bud ind hurtigt efter hinanden er, at kunderne har mulighed for at lægge et max bud ind og kan byde på flere varer ad gangen. Mange kunder benytter sig af denne mulighed, når de ikke har mulighed for at sidde ved computeren.
Det fungerer på samme måde som hos andre auktionshuse fx. Bruun Rasmussen m.fl.

3. For nogle måneder siden solgte vi Rasolar, som er gik konkurs (bl.a. Bilka's leverandør). Her solgte vi både til private og erhvervskunder, solcellemontører m.fl.

4. Vedr. garanti - så er der fabriksgaranti på paneler og invertere. Akkurat som hvis du køber dem i DK, Tyskland osv. Enkelte af kunderne, som har købt på vores forrige Rasolar auktion, har benyttet sig af fabriksgarantien efterfølgende og modtaget fin support.

5. Hvad folk vil give....det er jo op til folk selv... Nogle importer en bil fra Tyskland, andre køber på auktion herhjemme, andre køber hos en forhandler osv. :-)

Med venlig hilsen
Tom Christensen
Auktionshuset
Find
Citér
28-09-2013, 06:57
Besked: #6
Holbæk Offline

(24-09-2013 11:49)Auktionshuset DAB Skrev:  Hej,

Tak for interessen.

3. For nogle måneder siden solgte vi Rasolar, som er gik konkurs (bl.a. Bilka's leverandør). Her solgte vi både til private og erhvervskunder, solcellemontører m.fl.

4. Vedr. garanti - så er der fabriksgaranti på paneler og invertere. Akkurat som hvis du køber dem i DK, Tyskland osv. Enkelte af kunderne, som har købt på vores forrige Rasolar auktion, har benyttet sig af fabriksgarantien efterfølgende og modtaget fin support.

5. Hvad folk vil give....det er jo op til folk selv... Nogle importer en bil fra Tyskland, andre køber på auktion herhjemme, andre køber hos en forhandler osv. :-)

Med venlig hilsen
Tom Christensen
Auktionshuset

Mht garanti. Inverter ville det nok være mulighed for at opretteholde garanti på til producenten selv, men panelerne tvivler jeg på.
Find
Citér
20-01-2014, 09:21
Besked: #7
JonasNyeng Offline

Hej

Jeg arbejder på Fyens Stiftstidende som journalist og har tidligere skrevet flere artikler om Aktivsols konkurs.

I forlængelse heraf kunne jeg godt tænke mig at komme i kontakt med én eller flere, der har købt eller kender nogen, der har købt et af de solcelleanlæg fra Aktivsol, der var på auktions hos Auktionshuset DAB i efteråret.

Jeg kan kontaktes på telefon 65455234 eller på mail jany@fyens.dk

Venlig hilsen
Jonas Ancher Nyeng
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering