Er der nogen som skal hente anlæg fra Wilberts til Sjælland?
|
04-05-2012, 10:43
Besked: #1
|
|||
|
|||
Er der nogen som skal hente anlæg fra Wilberts til Sjælland?
Hej,
Hvis der er nogen fra Sjælland som planlægger at hente anlæg fra Wilberts, så var det måske en idé, hvis vi slog os sammen og fik et transportselskab til at hente og udbringe. Det må vel være billigere end en række enkeltture? Er der noge som vil være med? Mvh HGM |
|||
04-05-2012, 12:59
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Er der nogen som skal hente anlæg fra Wilberts til Sjælland?
Kunne evt. være intr. men kan ikke svare før om tidligst en uge.
Venter bl.a. svar fra kommunen ![]() |
|||
04-05-2012, 13:59
(Denne besked var sidst ændret: 08-05-2012 af 06:53 Lav.)
Besked: #3
|
|||
|
|||
Jeg er også interesseret! Bor i Brønshøj, men skal lige have styr på papirarbejdet/div. ansøgniger...
Rettet 8. maj: Ok, har fundet en DK leverandør jeg hellere vil bruge - jeg hopper fra ![]() |
|||
05-05-2012, 16:51
Besked: #4
|
|||
|
|||
Jeg tog chancen og har bestilt. Komunen har selv sat solceller op på plejehjemmet vedsiden af os. Så jeg regner med det er en form sag.
Men krydser fingre :-) Jeg har slået mig sammen med solkongen om at hente hvis ikke min inverter kommer al for sent. 23 * 230 ZX6P, Kostal Pico 5.5 BavnagerSolar |
|||
07-05-2012, 20:52
Besked: #5
|
|||
|
|||
Jeg overvejer også wilberts og bor på sjælland.
|
|||
08-05-2012, 06:28
Besked: #6
|
|||
|
|||
Regner også med at betille fra ham til sjælland men skal lige vente til jeg har fået lavet taget det skal ligge på.
|
|||
08-05-2012, 19:48
Besked: #7
|
|||
|
|||
RE: Er der nogen som skal hente anlæg fra Wilberts til Sjælland? | |||
09-05-2012, 14:48
Besked: #8
|
|||
|
|||
Jeg hopper på schmalfeldtsolar.dk der gav mig en god pris..... og nej den oplyser jeg ikke nu
![]() |
|||
10-05-2012, 15:40
Besked: #9
|
|||
|
|||
Så har jeg bestilt et anlæg hos Wilberts til afhentning om 2-3 uger. Er der andre som også skal hente noget omkring det tidspunkt?
Mit køb er uden inverter, da ventetiden for sådanne i øjeblikket er adskillige måneder, så jeg starter med at sætte panelerne op. |
|||
10-05-2012, 15:43
Besked: #10
|
|||
|
|||
(10-05-2012 15:40)HGM Skrev: Så har jeg bestilt et anlæg hos Wilberts til afhentning om 2-3 uger. Er der andre som også skal hente noget omkring det tidspunkt? Håber på at bestille inden for de næste par dage...... Hvilken inverter er det han ikke kan skaffe? |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|