SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Sider (3): « Forrige 1 2 3
Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
Paneler - underlig belægning ?
26-08-2016, 10:42
Besked: #21
Hellum Offline

RE: Paneler - underlig belægning ?
Hejsa,

Jep, vi fandt frem til, at samtlige paneler var revnet i større eller mindre grad, så der var kommet vand/luft under dem, og dermed havde givet en mindre heldig belægning.

Jeg endte op med at følge lidt nøje med i, hvornår der reelt blev produceret noget, og så snart der var den mindste fugt på panelerne, koblede de ud, da fugt og elektronik ikke spiller så godt sammen Smile

Men vi har fået dem skiftet til et andet mærke - Så nu håber jeg bare ikke det samme sker her.

Jeg undersøgte også hvordan og hvorledes med selve producenten, og det viser sig, at Qsolar ikke har haft en TÛV godkendelse, det var bare noget de klistrede på, og de er efterfølgende blevet lukket ned.
Jeg tør så ikke sige om det er konkurs, eller om en myndighed har lukket dem ned.

Men folk med paneler af mærker Qsolar, ville nok gøre sig selv en tjeneste, ved at holde øje med dem, da de jvf. diverse fora er af tvivlsom kvalitet Smile
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Sider (3): « Forrige 1 2 3
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering