Excel-regneark fra Dong udebliver...
|
08-10-2014, 16:12
Besked: #1
|
|||
|
|||
Excel-regneark fra Dong udebliver...
Jeg har med stor tilfredshed hver måned på mail modtaget et Excel-regneark, hvoraf jeg hver måned har kunnet aflæse netto-produktion hhv. netto-forbrug, og sammen med inverterens data kan jeg selv beregne bruttoproduktion og bruttoelforbrug.
Men nu er jeg holdt op med at modtage regnearket, uden forklaring fra Dong hvorfor. Jeg skrev først til vedata@dongenergy.dk, og sagde at jeg ikke havde fået regnearket. Ingen respons. Så ringede jeg til Kundeservice, for hvem tilsendelse af et månedligt regneark lød som en joke, men de ville dog sørge for at jeg fik det tilsendt igen. Men heller ikke denne henvendelse gav pote. Så jeg skrev til vedata igen... fortsat uden resultat! Er der andre, der tidligere har modtaget dette Excel-regneark, men som ikke længere får det? Er det mon Goldman-Sachs, der har fravalgt det, fordi jeg leverer mere end jeg forbruger... ![]() ![]() |
|||
08-10-2014, 17:59
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Excel-regneark fra Dong udebliver...
Jeg får det stadigvæk på daglig basis
Anlæg: Danfoss 6KW TLX-Pro+ | 35 x 250W Himin HG-250S mono paneler på 2 tagflader (22 samt 13 paneler). Stik syd, 15 graders hældning på taget. |
|||
08-10-2014, 20:21
Besked: #3
|
|||
|
|||
har også modtaget mit her til måned skiftet.
|
|||
09-10-2014, 09:11
Besked: #4
|
|||
|
|||
Hmm, meget besynderligt... Også at Dong er tavse som graven.... Jeg må kontakte dem for 4. gang....
|
|||
14-10-2014, 10:10
Besked: #5
|
|||
|
|||
Har nu skrevet til vedata 3 gange, samt ringet og skrevet til kundeservice - der sker stadig INTET...
Jeg ved godt at det med regnearket er en service, som DONG ikke er forpligtet til at yde én. Men de kunne i det mindste svare, hvorfor de lige har fravalgt mig fra at modtage disse data... |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|