Manglende månedsdata fra SMA inverter / Sonny Home Manager
|
24-02-2015, 14:49
(Denne besked var sidst ændret: 24-02-2015 af 15:07 APS.)
Besked: #1
|
|||
|
|||
Manglende månedsdata fra SMA inverter / Sonny Home Manager
Hej,
Jeg har installeret en SMA 3600TL hvor der er tilkoblet en Sonny Home Manager. Strømmen har været afbrudt fra Manageren i noget tid(vandindtrængen i forbindelse med maling af tag) og efter tilslutning igen(tørring og rensning af Manageren) mangler der data fra hele november måned 2014 på min Sonny Portal. Alle øvrige måneder er vist fra det sep. 2012 og til nu. Jeg har forsøgt at bruge Reset på Manageren men uden resultat. Lagrer Inverteren ikke alle data bagud, eller er det kun total ydelsen der gemmes? Gode ideer modtages gerne hvis nogen sidder inde med en løsning til at få alle data oploaded. Hilsen Aps |
|||
26-02-2015, 22:45
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Manglende månedsdata fra SMA inverter / Sonny Home Manager
Du har ikke mulighed for at uploade manglende data på sunny portal. Dette hænger bl.a sammen med at SMA på en hvilken som helst dato, vil kunne aflæse præcist hvor meget sol der er blevet rapporteret fra hele verden. Hvis de data kan ændres med tilbage virkende kraft - ja så er de jo ikke valide. Alle data er dog i din inverter, og dags, måneds og årsdata kan altid ses via sunny explorer
Inverter: SMA 8000 TL-20 Paneler: 30 stk. ZNShine 255W All Black, 7,65 KwP Montering: Würth Zebra Premium All Black på sort ståltag Orientering: stik syd, 34 grader taghældning |
|||
27-02-2015, 13:17
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: Manglende månedsdata fra SMA inverter / Sonny Home Manager
Mange tak for det fyldestgørende svar.
Hilsen APS |
|||
« Next Oldest | Next Newest »