60MW puljen - ansogningskrav
|
08-03-2015, 04:45
Besked: #1
|
|||
|
|||
Jeg havde planlagt at soege tilsagn til puljen om mulighed for forhøjet pristillæg..
Men en af deres krav er foelgende. "En bekræftelse fra ejeren/ejerne på, at projektet ikke vil blive etableret, hvis der ikke kan opnås støtte. Bemærk, at hvis der ikke foreligger en bekræftelse på, at projektet ikke ville blive etableret uden støtte, vil ansøgningen blive afslået" Hvordan sniger jeg mig uden om den hvis jeg stadig onsker et solcelleanlaeg selvom jeg ikke faar plads I puljen? Er losningen at etablerer et andet anlaeg istedet for det soegte hvis man faar afslag til puljen, eller hvordan fungerer det? Mvh |
|||
08-03-2015, 18:30
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: 60MW puljen - ansogningskrav
Ja til sidste spørgsmål.
Der er endnu ikke nogen lov der forbyder dig at etablere et solcelle anlæg. |
|||
08-03-2015, 20:40
Besked: #3
|
|||
|
|||
Vi har spurgt Energinet.dk som siger at man kan lave en ny kontrakt og det er det. Ingen problem.
Det er værre for dem som har købt et, men ikke monteret det, de kan ikke få del i puljen. mvh. Mikael Solar-Log |
|||
09-03-2015, 18:06
Besked: #4
|
|||
|
|||
RE: 60MW puljen - ansogningskrav
Formelt er der vel ikke noget i vejen for at man kan "sælge" det gamle anlæg (tilsluttet eller ej) og så købe et nyt/andet/tilsvarende (brugt) anlæg og så ansøge og tilmelde det istedet for.
Jo jo det koster en anmeldelse/tilslutning fra en installatør, men hvis "gevinsten" er man får forhøjet afregning for overskydende el i de næste 10 år er det vel OK. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|