SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
NovaSol
21-04-2015, 20:04 (Denne besked var sidst ændret: 21-04-2015 af 20:41 383CI.)
Besked: #1
383CI Offline

NovaSol
UPs, kan ikke rette overskrift, det er novasolar.dk og deres service der her er kort beskrevet.

Jeg har jo kødt mit anlæg hos WA for tid siden.

Deres service har være helt til grin, både før, under og efter køb. Der var ikke styr på betaling og hvordan, inverteren ydede ikke det den skulle, fejlmonterede paneler osv.

Inverteren dog fikset, da jeg/vi fandt ud af hvad det var. WA ville ikke foretage sig noget, ej heller vedgå det var noget lort, eller stå indefor ændringerne.

Sidne begynte inverteren at falde ud, den kan ikke fejlfindes, så jeg får tilbudt en brugt til erstatning. Jeg brokker mig og det ender med jeg får en ny.

Om det er fordi WA ikke kan leve med en kunder der brænder af både på net, forbruger dit/dat og i medier får jeg ikke svar på.

Anlæget køre skide godt, men servicen eller mangel på samme, er fuldstændigt latterlig.

Men nu til overskriften, NovaSolar. På et tidspunkt overlod WA service til dem, og det er som nat og dag. Himmel og helvede. Eller rettere omvent.

Da inverteren faldt ud blev der seriøst fejlsøgt på den gentagende gange. Den fik ny SW osv. intet hjalp, men da WA frigav en ny inverter fik jeg den sat op af Novasolar lynhurtigt. Selvfølgeligt var cos(Phi) rettet osv. så nu hamre den der udaf.

For nyligt så jeg panelerne var løse og der var røget en eller flere klips ned.
Kontakte WA der mente det var almindelig veligehold at efterspænde dem, så det var ikke deres sag.

Spurte NovaSolar hvad de mente om det. Umiddeltbart ikke det store, de kunne gå løse, men der kom lige en forbi og fiksede det.

Det gjorde der så, så nu sidder de helt skarpt igen Smile

Så mine oplevelser indtil nu er som dag og nat.

Jeg er selv fagmand inden for faget og magter ikke ting der ikke fungere og aftale der ikke bliver holdt.

Uden at have det mindste del i NovaSolar vil jeg uden forbehold anbefale dem i problem og eller service situationer.

Anlæg: 7000 R3 DIEHL Inverter monteret med 6,720KwP Renasol paneler.
Retning: 193 Taghældning: 45 Skyggefrit 85%

2012-09-01 Idriftsat.
2013-06-07 SolarLog monteret http://home.solarlog-web.eu/9319.html
2014-11-03 Inverter skiftet, faldt ud gentagende gange og kunne ikke genstartes.
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering