SMA montør i Kbh. området søges
|
29-05-2015, 14:25
Besked: #1
|
|||
|
|||
SMA montør i Kbh. området søges
Jeg har nogle ting med mit anlæg som jeg gerne vil ha gennemgået og en "Grid Error" jeg gerne vil ha rettet. Anlægget består af 32 paneler og en SMA8000TL inverter.
Leverandøren, Laft, eksisterer ikke mere og anlægget blev tilsyneladende ikke installeret optimalt. Eksempelvis måtte jeg selv ind og sætte begrænser til 6 Kw. Findes der mon en montør/ekspert i København som har et godt kendskab til SMA invertere |
|||
31-05-2015, 22:22
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: SMA montør i Kbh. området søges
Hvorfor mener du at inverter fejler? Alt tyder på at fejlen ligger i kabler, stik eller paneler. ..
Din inverter kan via sunny explore give dig en log med alle informationer, og derefter kan SMA fortælle dig hvad der er problemet! Tror bare du skal have fat i en elektriker med solcelle erfaring Inverter: SMA 8000 TL-20 Paneler: 30 stk. ZNShine 255W All Black, 7,65 KwP Montering: Würth Zebra Premium All Black på sort ståltag Orientering: stik syd, 34 grader taghældning |
|||
01-06-2015, 08:00
Besked: #3
|
|||
|
|||
RE: SMA montør i Kbh. området søges
Ja. Det ved jeg såmænd godt, men jeg kan ikke få fat i min inverter via BT, selvom min Sunny Beam kan rapportere produktionen. Dog viser den ikke graferbog hele dagens produktion, så et eller andet er ikke korrekt. Jeg læste i manualen omkring installation og tænkte at den ikke er installeret korrekt.
/Svend |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|