SøgMedlemslisteKalenderHjælp
Hej og velkommen, gæst! Log indOpret brugerprofil

Solcelledebat.dk

Skriv svar 
Threaded Mode | Linear Mode
AU studieprojekt spørgeskema
21-10-2015, 15:09
Besked: #1
AU studieprojekt Offline

AU studieprojekt spørgeskema
Vi er en gruppe studerende fra Århus Universitet, der i vores nuværende semesterprojekt, skal lave en markedsundersøgelse om folks holdning til solceller og generelt vedvarende Energi-tiltag. Vi håber, I vil hjælpe os med at besvare følgende spørgeundersøgelse. Undersøgelsen tager maks. 5 minutter og er naturligvis anonym – god fornøjelse!

Klik her for at besvare spørgeskemaet
.
Find
Citér
22-10-2015, 13:09
Besked: #2
mihejsel Offline

RE: AU studieprojekt spørgeskema
(21-10-2015 15:09)AU studieprojekt Skrev:  Vi er en gruppe studerende fra Århus Universitet, der i vores nuværende semesterprojekt, skal lave en markedsundersøgelse om folks holdning til solceller og generelt vedvarende Energi-tiltag. Vi håber, I vil hjælpe os med at besvare følgende spørgeundersøgelse. Undersøgelsen tager maks. 5 minutter og er naturligvis anonym – god fornøjelse!

Hhhhmmmmm..... undrer mig over sidste spørgsmål: "Må vi kontakte dig med yderligere information omkring batterilagringssystemer, angiv da venligst din e-mail i feltet herunder"

Hvem står bag denne undersøgelse - er der kommercielle interesser eller kun studiemæssige?

\ Michael

3,42kWp Sunclass SC-190-72M + SMA SB3000-TL20
Produktionsdata + forbrug for Lilleringvej 39, 8462 Harlev
Find
Citér
22-10-2015, 14:24
Besked: #3
tagestavsdal Offline

RE: AU studieprojekt spørgeskema
(22-10-2015 13:09)mihejsel Skrev:  Hhhhmmmmm..... undrer mig over sidste spørgsmål: "Må vi kontakte dig med yderligere information omkring batterilagringssystemer, angiv da venligst din e-mail i feltet herunder"

Hvem står bag denne undersøgelse - er der kommercielle interesser eller kun studiemæssige?

Hej

Ja jeg undrede mig også, da jeg så indlægget..
Det er jo en meget selektiv gruppe at spørge hvis man vil se på folks holdninger til solceller og generel vedvarende energi.

se citat fra deres indlæg
"i vores nuværende semesterprojekt, skal lave en markedsundersøgelse om folks holdning til solceller og generelt vedvarende Energi-tiltag....."

Hvis det skal være er retningsvisende undersøgelse af folks holdninger, så vælger man IKKE en person gruppe, hvor det på forhånd må forventes at persongruppen har en bestemt holdning til emnet.
Man gør kun sådanne hvis man vil manipulere med undersøgelsen.

Ser man nærmere på deres tekst, så skriver de også "en markedsundersøgelse om folks holdning....", sådanne skriver man, hvis man som her vil undersøge markedet for et produkt,
jeg forventer IKKE at man benytter det ord, hvis man kun vil undersøge folks holdninger.

Kan vi få brugeren bag AU studieprojekt til at fortælle mere om hvem de er,
hvilke fag undersøgelsen indgår i?
hvor langt er man i studiet?
Hvor har man ellers lagt undersøgelsen hen?

altså lad os få noget mere information på bordet
jer er i hvert fald nysgerrig.

Hilsen Tage
Find
Citér
« Next Oldest | Next Newest »
Skriv svar 

• Vis printervenlig version
  • Send this Thread to a Friend
  • Abonnér på emne

Kontakt | SolcelleDebat | Til toppen | Tilbage til indhold | Let (Arkiv) Udseende | RSS Synkronisering