Ingen kontakt til PIKO 5.5 efter ny router tilsluttet
|
01-07-2016, 17:55
Besked: #1
|
|||
|
|||
Ingen kontakt til PIKO 5.5 efter ny router tilsluttet
Hej
Efter jeg har skiftet bredbåndsleverandør og fået ny router kan jeg ikke få kontakt til min PIKO 5.5 inverter. Uanset om jeg bruger browser med IP eller SN eller Master Control software lykkes det ikke :-( Er der nogen som ved var problem kan være? hvad der skal gøres når men har fået ny router? de bedste hilsner, Jacob |
|||
01-07-2016, 18:08
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Ingen kontakt til PIKO 5.5 efter ny router tilsluttet
Check ip adressen, gateway og subnet i inverterens display.
Det kan være det er blevet ændret med den ny router. Gateway og subnet skal være det samme som din pc. Er det ikke det må du koble pc på direkte, evt. Via den gamle router og omkonfigurere inverteren. |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|