Solar log
|
23-06-2017, 15:17
Besked: #1
|
|||
|
|||
Solar log
Jeg har lige siden jeg fik mit anlæg monteret, brugt en Solarlog 200 til logging af produktion. Dertil har jeg brugt både iphone og ipad apps til at kunne se produktionen med.
Disse apps er ikke blevet opdateret siden 2014, og vil ved næste Ios opdatering ikke længere fungere. Jeg har kigget på app store og der findes en nyere app (Solar-log insight), men kan ikke logge på den. Den godtager ikke brugernavn og serienummer når jeg indtaster disse. Er der andre solar-log brugere som er begyndt at spekulere på dette problem, med den gamle app som vil stoppe med at fungere? Solarlog har ikke svaret tilbage på min henvendelse. Mit anlæg |
|||
25-06-2017, 21:55
Besked: #2
|
|||
|
|||
RE: Solar log
Jeg har også, uden held, forsøgt at logge ind på Solar-log Insight app'en.
For en måneds tid siden fik jeg en mail om, at jeg skulle have haft adgang til 'Solar-Log WEB Enerest L' i en måned, og at jeg nu var nedgraderet til 'Solar-Log WEB Enerest M'. Lige nu har jeg adgang til 'Classic 2nd Edition'. Tænker at jeg i stedet skal have adgang til et eller andet Enerest... /Dahler |
|||
27-06-2017, 15:25
Besked: #3
|
|||
|
|||
Fik endelig svar fra Solar log:
---------------------- In connection to your question, please, consider that the Solar-Log™ APP Insight is for customer with package L or XL, and your installation is currently a M. Therefore, the APP that you could use is the one that is without any cost and that is called Solar-Log™ APP but is currently not anymore available. We are going to launch in the coming weeks (beginning of July) an improved APP, thay offers more functionalities than the old Solar-Log™ APP. Please wait to download and use the coming APP. ------ Mit anlæg |
|||
27-07-2017, 11:22
Besked: #4
|
|||
|
|||
Den nye gratis app fra Solar-log er tilgængelig nu i app store, under navnet Solar-Log WEB Enerest.
Mit anlæg |
|||
14-06-2018, 11:55
Besked: #5
|
|||
|
|||
Hej
Jeg har præcis samme problem med min solar-log 200 og APP. Jeg har nu installeret Ernest Appen på min iPhone X. Når jeg kommer ind i den siger den at jeg skal have ny firmware 2.8.4 or higher. Jeg har downloadet filen firmware_2000_3.6.0-92-180515_for284to342.bin Men så har jeg ingen ide om hvad jeg så gør. Håber nogle kan hjælpe. Hilsen Freddy |
|||
14-06-2018, 12:01
Besked: #6
|
|||
|
|||
(14-06-2018 11:55)freddy Skrev: Hej Upgrade firmware på din Solar-Log Mit anlæg |
|||
14-06-2018, 18:04
Besked: #7
|
|||
|
|||
Tak for hjælpen
![]() |
|||
« Next Oldest | Next Newest »